yoeri99 Geplaatst: 20 januari 2015 Rapport Geplaatst: 20 januari 2015 Hallo, ik had laatst een coquette gekocht op legendery motorsport. Nadat ik hem had besteld kreeg ik dat smsje van "it will be deliverd shortly" echter ben ik offline gegaan nadat ik dat kreeg, toen ik volgende dag online kwam stond de auto niet in mijn garage. Wat kan ik doen van ik vind dit zonde van die 138.000 dollar? Bedankt Reageren
Caswessels Geplaatst: 20 januari 2015 Rapport Geplaatst: 20 januari 2015 (bewerkt) Bel Mors mutual Insurance eens misschien is die gedestroyed. Bewerkt: 20 januari 2015 door Caswessels Reageren
GolfG60 Geplaatst: 20 januari 2015 Rapport Geplaatst: 20 januari 2015 Leuke tip, als je een auto online koopt, ga maar ergens staan en bel je monteur, hij bezorgt je hem al voordat je het smsje krijgt dat ie geleverd is Reageren
Dastard Geplaatst: 20 januari 2015 Rapport Geplaatst: 20 januari 2015 (bewerkt) Hallo, ik had laatst een coquette gekocht op legendery motorsport. Nadat ik hem had besteld kreeg ik dat smsje van "it will be deliverd shortly" echter ben ik offline gegaan nadat ik dat kreeg, toen ik volgende dag online kwam stond de auto niet in mijn garage. Wat kan ik doen van ik vind dit zonde van die 138.000 dollar? Bedankt Persoonlijk zou ik een ticket indienen bij Rockstar zelf, aangezien dit aanwijst dat er iets is misgegaan aan hun kant. Je kan na een dagje of twee al een antwoord verwachten. Een ticket indienen kun je hier: https://support.rockstargames.com/hc/en-us/requests/new Bewerkt: 20 januari 2015 door Dastard Reageren
yoeri99 Geplaatst: 20 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2015 Bel Mors mutual Insurance eens misschien is die gedestroyed. lijkt me sterk als ie nooit binnengekomen is Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 20 januari 2015 Rapport Geplaatst: 20 januari 2015 Ben er zeker van dat er iets achter zit wat jij zelf kan oplossen met monteur of Mors mutual Insurance bellen. Want ik heb er nooit last van gehad en heb 30 auto's gekocht. Mij nooit gebeurd. Kijk ff goed of je het zelf op kan lossen voor je Rockstar erbij haalt. Reageren
yoeri99 Geplaatst: 20 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2015 Ben er zeker van dat er iets achter zit wat jij zelf kan oplossen met monteur of Mors mutual Insurance bellen. Want ik heb er nooit last van gehad en heb 30 auto's gekocht. Mij nooit gebeurd. Kijk ff goed of je het zelf op kan lossen voor je Rockstar erbij haalt. heb de monteur gebeld staat het niet en mors motual ook gebeld ook niet helaas heb al dag of 2 gewacht of het miss later kwam geen resultaat. Heb nu een ticket gestuurd Reageren
Dastard Geplaatst: 20 januari 2015 Rapport Geplaatst: 20 januari 2015 Ben er zeker van dat er iets achter zit wat jij zelf kan oplossen met monteur of Mors mutual Insurance bellen. Want ik heb er nooit last van gehad en heb 30 auto's gekocht. Mij nooit gebeurd. Kijk ff goed of je het zelf op kan lossen voor je Rockstar erbij haalt. heb de monteur gebeld staat het niet en mors motual ook gebeld ook niet helaas heb al dag of 2 gewacht of het miss later kwam geen resultaat. Heb nu een ticket gestuurd Laat je ons dan iets weten wanneer ze gereageerd hebben? Bedankt! Reageren
yoeri99 Geplaatst: 20 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2015 Ben er zeker van dat er iets achter zit wat jij zelf kan oplossen met monteur of Mors mutual Insurance bellen. Want ik heb er nooit last van gehad en heb 30 auto's gekocht. Mij nooit gebeurd. Kijk ff goed of je het zelf op kan lossen voor je Rockstar erbij haalt. heb de monteur gebeld staat het niet en mors motual ook gebeld ook niet helaas heb al dag of 2 gewacht of het miss later kwam geen resultaat. Heb nu een ticket gestuurd Laat je ons dan iets weten wanneer ze gereageerd hebben? Bedankt! Zal ik doen heb ongeveer uurtje geleden een ticket gestuurd hoop dat ik morgen antwoord heb. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 20 januari 2015 Rapport Geplaatst: 20 januari 2015 Hoop het voor je. Denk zelf dat het iets langer zal duren of helemaal geen antwoord. Reageren
yoeri99 Geplaatst: 20 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2015 Hoop het voor je. Denk zelf dat het iets langer zal duren of helemaal geen antwoord. heb alleen zo'n standaard mailtje met een kopie van mijn bericht Reageren
yoeri99 Geplaatst: 21 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2015 Update: zojuist bericht gehad met vraag om mijn gegevens. Ze zouden het gaan onderzoeken. Reageren
Anthoox Geplaatst: 21 januari 2015 Rapport Geplaatst: 21 januari 2015 Wat voor gegevens vragen zij dan? Houd ons op de hoogte! (Y) Reageren
yoeri99 Geplaatst: 21 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2015 Ze vroegen mijn psn, characterslot, lege plaatsen in garage, en nog de precieze datum Reageren
nolms Geplaatst: 22 januari 2015 Rapport Geplaatst: 22 januari 2015 ik ben ongeveer een jaar geleden een volledig geupgrade adder kwijt geraakt met een verzekerings bug zoals meer mensen dat toen hadden maar toen geloofde ze me niet. kwam er op neer dat er geen bewijs voor was gevonden maar ik denk dat ze zoiets nu wel makkelijker kunnen achter halen. succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.