yoeri99 Geplaatst: 22 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2015 ik ben ongeveer een jaar geleden een volledig geupgrade adder kwijt geraakt met een verzekerings bug zoals meer mensen dat toen hadden maar toen geloofde ze me niet. kwam er op neer dat er geen bewijs voor was gevonden maar ik denk dat ze zoiets nu wel makkelijker kunnen achter halen. succes zojuist bericht gekregen dat het naar de property afdeling is gegaan en die het verder zouden bekijken. Wat voor bewijs hebben ze nodig dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 22 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2015 Misschien ff op de plek kijken waar de politie de in beslag genomen auto's bewaard? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
yoeri99 Geplaatst: 22 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2015 Hallo zojuist het bedrag terug gestort gekregen op mijn rekening, bedankt voor het meedenken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.