Jump to content

De nationale IQ test 2015!


Dexist

Recommended Posts

550x300_10969.jpg

Morgen is het weer zover, de jaarlijkse nationale IQ test van BNN.

Dit jaar worden in het publiek getrouwde stellen, tweelingen, danspartners, beroepspartners en sportpartners met elkaar vergeleken. Daarnaast ook weer bekende Nederlanders, dit keer zijn het bekende duo's.

De focus ligt deze keer dus op verschillende soorten partners.

Wie zal dit keer het beste gaan scoren? Zijn het de vrouwen of zijn het de mannen? Zijn het de jongeren of de ouderen? Zijn het de linksdragenden of de rechtsdragenden?


Ga jij de test (weer) maken? Wat vind je van het programma op zich? Ik maak hem waarschijnlijk wel, ik vind het wel grappig om te doen. Al blijft je IQ wat uit de test rolt maar een simpel cijfertje. Ook is het een moment opname en zul je er niet zo heel veel aan hebben als je gaat solliciteren. Maar desalniettemin is het wel een leuk programma :)

Op de

site van BNN kun je tijdens de uitzending de test maken.

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Vorig jaar heb ik alles gemaakt bij het heroplezen van de vraag nét voor de uitkomst. En had alles wat enigszins te doen was in die paar seconden goed. Het niveau is echt ontzettend laag. Totaal niet van het niveau van de competentietesten die wij moeten maken voordat we aangekomen worden bij een kantoor. Dus vind het zelf niet heel bijzonder. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Totaal niet van het niveau van de competentietesten die wij moeten maken voordat we aangekomen worden bij een kantoor.

Afgezien van de ironische flater in jouw post ben ik het volledig met je eens. Het niveau in die 'IQ-test' is diep triest, waarschijnlijk omdat ze kijkers zouden verliezen als de test accurater was.
Link to comment
Delen op andere websites

Doe mij de (omroep) MAX Geheugentrainer maar.

Mijn moeder heeft daar een keer aan meegedaan en er een Nintendo DS mee gewonnen. Ik mag het eigenlijk niet doorvertellen, maar af en toe fluisterden ze het juiste antwoord in haar oor.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...