Jump to content

gta social club


cercle92

Recommended Posts

Ik heb net gta gekocht en geinstalleerd op men pc.

Ik heb alles geinstalleerd, maar als ik het spel wil opstarten dan krijg ik de melding dat social club moet worden gedownload.

Ik heb dit gezocht, maar ik vind dit nergens. kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt, ik heb deze geinstalleerd. Ik ben een enorme noob in games.

Ik heb die patch gedownload, en in de map van gta 4 gezet, maar ik krijg nog steeds dezelfde error.

Wat doe ik verkeerd?

GTA IV gebruikt geen aparte applicatie meer. Maar daartoe dien je eerst patch 7 te installeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, nee, zo werkt het niet. Je moet het TitleUpdate.msi bestand uitvoeren. 't Is al een tijdje geleden dat ik nog IV gespeeld hebt, maar 't lijkt me aannemelijk dat je dan het pad naar de installatiemap moet opgeven en enkele keren op Next moet drukken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb deze uitgevoerd. Maar als ik nu het spel opstart, moet ik mijn social club gegevens invullen, deze zijn correct, maar dan gebeurt er niks. De CD begint te draaien, maar nadien gebeurt er niks. Het spel wordt niet opgestart. Wat doe ik nu verkeerd?

Ik heb wel de bestanden van de patch tussen de bestanden van het spel gezet. Zou dat het probleem kunnen zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...