aron24 Geplaatst: 21 januari 2015 Rapport Geplaatst: 21 januari 2015 Ziet er grafisch goed uit, jij ziet toch ook op Focus? Reageren
GVC Geplaatst: 21 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2015 Ziet er grafisch goed uit, jij ziet toch ook op Focus? Klopt inderdaad Reageren
Silverbyte Geplaatst: 21 januari 2015 Rapport Geplaatst: 21 januari 2015 Welkom op het forum! Je maakt toffe werkjes waarin van alles gebeurt, maar soms misschien wel té veel. Zo valt het me meteen op dat bij sommige sigs en avatars het contrast en de exposure wel erg hoog ligt; het kan nog net, maar het is wel op het randje. Dat is meteen ook het enige wat ik echt aan te merken heb op je designs, want verder heb je een prima gevoel voor compositie en zijn de effecten (speckles e.d.) subtiel genoeg om de focal niet te hinderen. Ziet er leuk uit allemaal, blijf vooral langskomen! Reageren
GVC Geplaatst: 22 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2015 (bewerkt) Bedankt voor de comment Silverbyte youtube banner voor een kanaal Wallpaper van KV Kortrijk Bewerkt: 22 januari 2015 door GVC Reageren
Michael Geplaatst: 26 januari 2015 Rapport Geplaatst: 26 januari 2015 Mooi werk, helaas bijna allemaal van sport, maar hopelijk kom je binnenkort weer eens terug met nieuw werk! En als ik jou was, had ik sowieso eens geprobeerd om mee te doen aan Signature Of The Month. Die wordt vaak georganiseerd door de plaatselijke moderators in het Graphics forum. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 5 februari 2015 Rapport Geplaatst: 5 februari 2015 Vet design met redelijk leuke effecten en vooral een ERG goede tekst. Ik vind de stroke/outer glow er omheen echt vet. Er zijn wel twee puntjes waar je een beetje aan moet werken in dit design. Hoewel de achtergrond strak is, vind ik dat er alsnog iets te weinig gebeurt. Ik denk dat een leuk C4D effectje dit al goed op zou kunnen lossen. Ten tweede vind ik dat je topaz filter iets te sterk aanwezig vind, ik zou de strength er van een flink stuk verminderen. Verder vind ik er eigenlijk vrij weinig mee mis. Ga zo door! Reageren
Together Geplaatst: 5 februari 2015 Rapport Geplaatst: 5 februari 2015 (bewerkt) Ziet er zeker goed uit! Ik ben geen graphics expert, dus ik kan je geen tips geven . Bewerkt: 5 februari 2015 door Together Reageren
Visser23 Geplaatst: 6 februari 2015 Rapport Geplaatst: 6 februari 2015 Ik wil het wel eventjes over beide signatures hebben. Wat me aan jouw designs opvalt is dat het altijd erg druk is. Ik ben het dan ook niet eens met GTA-Ripper. De mening van Silverbyte past meer bij mijn mening. Ik vind het design hierboven dan ook niet heel erg geslaagd. De render en de tekst is overigens prima. Plaatsing van de render en de tekst is prima en je hebt er een mooie glow omheen gecreëerd. De render verloopt leuk in de achtergrond. Verder heb je een drukke achtergrond die eigenlijk helemaal niet bij de render past. Daarnaast mis ik kleur. Ik had liever gezien dat je de blauwe en rode kleuren uit zijn shirt nog ergens had toegepast; dit kan tenslotte leuke effecten geven. Dit design vind ik beter geslaagd. Ook hier heb je de render mooi verwerkt in de achtergrond en is de tekst weer fantastisch gedaan. De effecten die je hebt gecreëerd rondom de render vind ik ook erg leuk, maar hier had ik misschien nog wel wat meer van willen zien. De achtergrond is naar mijn mening wat té blauw en er is te weinig gebruik gemaakt van het witte uit zijn shirt. Alleen een beetje rondom de tender is dit nog te zien, maar dan houdt het helaas ook wel op. De achtergronden vallen mij bij beide designs gewoon erg op. Dit terwijl de render en de tekst fantastisch zijn uitgewerkt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.