Jump to content

Hoe krijg je zo snel mogelijk geld


Kleine_molukkertje

Recommended Posts

Hallo mensen

Ik heb een vraagje ik zie op youtube en bij andere online spelers die hebben wel miljoenen dollars

Weet iemand hoe ik aan snel en veel geld man verdienen ik ben in level 52

Alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Anthoox bedoeld missies.

En sommigen leveren meer dan $25.000 op.

Zoals $28.000 of meer.

Naast missies kun je af en toe een Survival doen.

Indien je wave 10 uit speelt levert het $30.000 op.

Alleen ben je wel even bezig.

Maar dat is mede afhankelijk van het aantal spelers.

Wave 9 levert 'slechts' $18.000 op.

Vroeger leverde wave 10 namelijk $20.000 op.

Bewerkt: door RyanDanah
Link to comment
Delen op andere websites

naast dat je bij een survival ook geld uit geeft, kan het ook zijn dat je veel te vroeg dood gaat en je dus misschien maar 2k krijgt. ik vind survivals niet te doen om geld te verdienen. je kogels en wapens kosten 9 van de 10 keer al meer dan dat je verdient.

Link to comment
Delen op andere websites

Op zich racen is makkelijk verdienen. hangt er van af hoe lang de race duurt. solo kan je tot ongeveer max 8000 dollar verdienen verdienen.

Als je een race hebt van minimaal 4 minuten met pakweg 35 a 40 checkpoint erin verdien je solo 5049 dollar dacht ik. dat kan alleen maar meer worden als je met meerdere mensen zo'n race doet en eerste plaats haalt.

Link to comment
Delen op andere websites

Veel missie's doen met vrienden. Je kan het ook met headset doen, dat maakt het veel leuker. In je eentje (vind ik) is het niks. Ook krijg je dan meer geld! En inderdaad elke 48 minuten kan je een auto verkopen. De 'Baller' en de 'Felon' verkopen voor 9000. Dus zo heb je snel geld!

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe zit het eigenlijk met de gang cars. Ben vandaag weer even bezig geweest maar ik ben bang dat ze gepatcht zijn. Bij alle auto's krijg je volgens mij alleen maar 9000 a 10000

die gang cars vind je makkelijker als je er zelf al 1 hebt. ik heb een vapid peyote gang car gestolen en die nog verder getuned en als ik daar 's avonds mee richting grove street ga zie ik er altijd wel eentje langs rijden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hey LethalMaximus73 : ik doe vaak solo races en win daarmee zo'n 8200$ en ongeveer 2000RP voor 8 ronden. Hangt ervan af welke race. Als je wil ik zoek iemand betrouwbaar als vriend waarmee je kan deftig en eerlijk afspreken om bv elk om beurt te laten winnen in een race? Je zou ook kunnen bieden ofzo? Stel we racen en ik win, en dan win jij bij volgende race. Weet niet of dit legaal is? Maar dan wel iemand die echt te betrouwen is :D en niet bv alle races op zich wil

Link to comment
Delen op andere websites

Hey LethalMaximus73 : ik doe vaak solo races en win daarmee zo'n 8200$ en ongeveer 2000RP voor 8 ronden. Hangt ervan af welke race. Als je wil ik zoek iemand betrouwbaar als vriend waarmee je kan deftig en eerlijk afspreken om bv elk om beurt te laten winnen in een race? Je zou ook kunnen bieden ofzo? Stel we racen en ik win, en dan win jij bij volgende race. Weet niet of dit legaal is? Maar dan wel iemand die echt te betrouwen is :D en niet bv alle races op zich wil

Kunnen we doen, waar speel je op dan? ik Xbox One.

Ik bedoelde ook dat die races beloond worden na tijd. Tot een max van inderdaad dacht ik 8200, maar dan moet je wel 9 a 10 minuten geraced hebben dacht ik, en wat ik bedoelde 4 minuten voor 5049 solo is zekers ook lekker voor zon korte tijd.

Ik heb dat namelijk is getest.

Hoe minder checkpoints je in een race plaatst die zeg maar een minuut duurt hoe minder geld je krijgt.

Ik heb een race in het begin van gta online gemaakt die rond het eiland gaat, en daar ben je al snel 12 a 15 minuten mee bezig, maar je krijgt solo 8200 max helaas.

Dus ik zou zeggen een leuke race maken van ongeveer 4 minuten, zet er pakweg 35 a 40 checkpoints in, dan krijg je het beste voor je geld.

Bewerkt: door LethalMaximus73
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...