Jump to content

Hoe krijg je zo snel mogelijk geld


Kleine_molukkertje

Recommended Posts

Hey LethalMaximus73 : ik doe vaak solo races en win daarmee zo'n 8200$ en ongeveer 2000RP voor 8 ronden. Hangt ervan af welke race. Als je wil ik zoek iemand betrouwbaar als vriend waarmee je kan deftig en eerlijk afspreken om bv elk om beurt te laten winnen in een race? Je zou ook kunnen bieden ofzo? Stel we racen en ik win, en dan win jij bij volgende race. Weet niet of dit legaal is? Maar dan wel iemand die echt te betrouwen is :D en niet bv alle races op zich wil

Kunnen we doen, waar speel je op dan? ik Xbox One.

Ik bedoelde ook dat die races beloond worden na tijd. Tot een max van inderdaad dacht ik 8200, maar dan moet je wel 9 a 10 minuten geraced hebben dacht ik, en wat ik bedoelde 4 minuten voor 5049 solo is zekers ook lekker voor zon korte tijd.

Ik heb dat namelijk is getest.

Hoe minder checkpoints je in een race plaatst die zeg maar een minuut duurt hoe minder geld je krijgt.

Ik heb een race in het begin van gta online gemaakt die rond het eiland gaat, en daar ben je al snel 12 a 15 minuten mee bezig, maar je krijgt solo 8200 max helaas.

Dus ik zou zeggen een leuke race maken van ongeveer 4 minuten, zet er pakweg 35 a 40 checkpoints in, dan krijg je het beste voor je geld.

Ik race nu met bestaande races die er al zijn en heb met 7 ronden al 8000$. Maar als ik zelf een race zou maken, eens zien hoe dat moet, dan moet ik dus zoveel mogelijk checkpoints aanbrengen om meer geld te verdienen, maar kost mij dat dan ook een race aanmaken? Gaat dat geld als andere mensen die race spelen niet van mijn geld? :D
Link to comment
Delen op andere websites

Hey LethalMaximus73 : ik doe vaak solo races en win daarmee zo'n 8200$ en ongeveer 2000RP voor 8 ronden. Hangt ervan af welke race. Als je wil ik zoek iemand betrouwbaar als vriend waarmee je kan deftig en eerlijk afspreken om bv elk om beurt te laten winnen in een race? Je zou ook kunnen bieden ofzo? Stel we racen en ik win, en dan win jij bij volgende race. Weet niet of dit legaal is? Maar dan wel iemand die echt te betrouwen is :D en niet bv alle races op zich wil

Kunnen we doen, waar speel je op dan? ik Xbox One.

Ik bedoelde ook dat die races beloond worden na tijd. Tot een max van inderdaad dacht ik 8200, maar dan moet je wel 9 a 10 minuten geraced hebben dacht ik, en wat ik bedoelde 4 minuten voor 5049 solo is zekers ook lekker voor zon korte tijd.

Ik heb dat namelijk is getest.

Hoe minder checkpoints je in een race plaatst die zeg maar een minuut duurt hoe minder geld je krijgt.

Ik heb een race in het begin van gta online gemaakt die rond het eiland gaat, en daar ben je al snel 12 a 15 minuten mee bezig, maar je krijgt solo 8200 max helaas.

Dus ik zou zeggen een leuke race maken van ongeveer 4 minuten, zet er pakweg 35 a 40 checkpoints in, dan krijg je het beste voor je geld.

Ik race nu met bestaande races die er al zijn en heb met 7 ronden al 8000$. Maar als ik zelf een race zou maken, eens zien hoe dat moet, dan moet ik dus zoveel mogelijk checkpoints aanbrengen om meer geld te verdienen, maar kost mij dat dan ook een race aanmaken? Gaat dat geld als andere mensen die race spelen niet van mijn geld? :D

Een race maken kost je niks anders dan tijd.

Ook als anderen die race doen/winnen, kost het je niets.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey LethalMaximus73 : ik doe vaak solo races en win daarmee zo'n 8200$ en ongeveer 2000RP voor 8 ronden. Hangt ervan af welke race. Als je wil ik zoek iemand betrouwbaar als vriend waarmee je kan deftig en eerlijk afspreken om bv elk om beurt te laten winnen in een race? Je zou ook kunnen bieden ofzo? Stel we racen en ik win, en dan win jij bij volgende race. Weet niet of dit legaal is? Maar dan wel iemand die echt te betrouwen is :D en niet bv alle races op zich wil

Kunnen we doen, waar speel je op dan? ik Xbox One.

Ik bedoelde ook dat die races beloond worden na tijd. Tot een max van inderdaad dacht ik 8200, maar dan moet je wel 9 a 10 minuten geraced hebben dacht ik, en wat ik bedoelde 4 minuten voor 5049 solo is zekers ook lekker voor zon korte tijd.

Ik heb dat namelijk is getest.

Hoe minder checkpoints je in een race plaatst die zeg maar een minuut duurt hoe minder geld je krijgt.

Ik heb een race in het begin van gta online gemaakt die rond het eiland gaat, en daar ben je al snel 12 a 15 minuten mee bezig, maar je krijgt solo 8200 max helaas.

Dus ik zou zeggen een leuke race maken van ongeveer 4 minuten, zet er pakweg 35 a 40 checkpoints in, dan krijg je het beste voor je geld.

Ik race nu met bestaande races die er al zijn en heb met 7 ronden al 8000$. Maar als ik zelf een race zou maken, eens zien hoe dat moet, dan moet ik dus zoveel mogelijk checkpoints aanbrengen om meer geld te verdienen, maar kost mij dat dan ook een race aanmaken? Gaat dat geld als andere mensen die race spelen niet van mijn geld? :D

Een race maken kost je niks anders dan tijd.

Ook als anderen die race doen/winnen, kost het je niets.

ok fijn :) dan ga ik eens een eigen race ontwerpen. Maar als iedereen zomaar races kan ontwerpen en plaatsen, waarom zijn er dan zo weinig in het spel? Of moet Rockstar het goedkeuren? En hoogte prijzengeld hangt dus af van de afstand en aantal checkpoints? Ik zal eens kijkje nemen op het net ervoor :)
Link to comment
Delen op andere websites

er zijn er echt wel veel alleen die moet je van de social club afhalen, die vanzelf in het spel zitten zijn van rockstar zelf of het zijn user created races die door rockstar verified zijn.

alleen voor de ps4 zijn er al 25.606 races http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/ps4/jobs/any

Ik speel PS3. Oke dus die ik zie in solo race zijn van Rockstar? Dacht het al omdat er dan niet zoveel zijn, 100tal ofzo. Thx ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad... Door te racen kun je aardig wat verdienen.. maar als laag level zou ik beginnen met contactmissies. Zorg dat je in een crew zit, door met crewmembers te spelen krijg je extra geld. Als je als laag level tegen randoms gaat racen maak je zonder volledig geupgrade auto weinig kans. Ook zitten er veel te trollen in races die je van de weg beuken.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad... Door te racen kun je aardig wat verdienen.. maar als laag level zou ik beginnen met contactmissies. Zorg dat je in een crew zit, door met crewmembers te spelen krijg je extra geld. Als je als laag level tegen randoms gaat racen maak je zonder volledig geupgrade auto weinig kans. Ook zitten er veel te trollen in races die je van de weg beuken.

Ik heb wel men eigen crew (telt 1 lid, nl ikzelf) want heb 2 uitgenodigd maar geen reactie. Maar dat is een MC (motorclub) crew om gewoon rustig te rijden, geen geweld enkel fijne routes. Maar ben ook niet zo gewend met spelen met anderen, ik ben niet goed in die berichtencommunicatie. Heb welgeteld 1 vriend staan en hij moet alles doen en ik volg gewoon want ikzelf ken er niets van. 99% speel ik solo sessies en via races win ik 8500$ en 2350RP voor 5min racen in men eentje. En verder autoverkoop, gang wagens stelen, bewaren in men garage en ze om de 48min verkopen. Maar anders zal ik me toevoegen bij jouw crew, heb wel wapens en ongeveer 600.000$ geld staan.
Link to comment
Delen op andere websites

De missies betalen opzich best redelijk om goed te verdienen. Survival ook maak in het begin was survival makkelijker dat je het ook in je eentje redde nu heb je wel iemand erbij nodig om wave 10 te halen.

survival kost je ook heel veel ammo.. gezien de tijd die je er in stopt verdien je er niet veel aan.. of je moet t doen met de wapens op de map.. als ik laag level was zou ik vooral contact missies doen..
Link to comment
Delen op andere websites

De missies betalen opzich best redelijk om goed te verdienen. Survival ook maak in het begin was survival makkelijker dat je het ook in je eentje redde nu heb je wel iemand erbij nodig om wave 10 te halen.

survival kost je ook heel veel ammo.. gezien de tijd die je er in stopt verdien je er niet veel aan.. of je moet t doen met de wapens op de map.. als ik laag level was zou ik vooral contact missies doen..

Ja dat zeker. Maar Survival met 3 andere goede spelers maakt een hoop verschil qua inspanning en kosten van de ammo.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...