KoningJesper Geplaatst: 21 januari 2015 Rapport Geplaatst: 21 januari 2015 Hallo Ik heb vroeger FSX kapot gespeeld op mijn laptop maar die is DD-AR nu veel te oud voor. Een vriend heeft een game Lc dus ik zou het graag daarop spelen, maar hij staat nog wel op die laptop. En ik heb er Keys bij wat dus erop duidt dat je Keys moet invullen. Maar hoe moet dit dan op een andere com Groeten Jesper Reageren
Dastard Geplaatst: 22 januari 2015 Rapport Geplaatst: 22 januari 2015 Hallo Ik heb vroeger FSX kapot gespeeld op mijn laptop maar die is DD-AR nu veel te oud voor. Een vriend heeft een game Lc dus ik zou het graag daarop spelen, maar hij staat nog wel op die laptop. En ik heb er Keys bij wat dus erop duidt dat je Keys moet invullen. Maar hoe moet dit dan op een andere com Groeten Jesper CD-keys hangen meestal af van uitgever tot uitgever. In FSX's geval lijkt het erop dat je maar éénmalig je keys kunt gebruiken. Met dat bedoel ik, op 1 computer tegelijk. Als we het legaal houden, kun je nog altijd de Steam-versie kopen. Die is dan gebonden aan je account, en die kun je dan overal spelen: http://store.steampowered.com/app/314160/ . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.