DarthJohnson Geplaatst: 21 januari 2015 Rapport Geplaatst: 21 januari 2015 Hallo, Ik ben nieuw op de forums en ik zit met een probleem en een vraag. Een poosje geleden heb ik voor GTA SA de Knight Rider Mod gedownload. Deze mod om precies te zijn.Het is alleen erg jammer dat ik door deze mod de reguliere storymode niet meer kan spelen. Ik heb begrepen dat ik de mod in zijn geheel kan installeren, maar alle speciale functies van KITT werken alleen als ik ook de main.scm en de script.img installeer. Als ik de gewone main.scm en script.img gebruik dan kan ik KITT wel spawnen via een cheat, maar dan is ie zelfs kwetsbaar voor kogels en werken geen van de speciale functies. De Micheal Kniight skin werkt echter wel. Hieruit kan ik dus concluderen, dat alle speciale functies van KITT zijn vastgelegd in de met de mod mee geïnstalleerde main.scm en script.img. Is het op de een of andere manier mogelijk om deze mod samen te voegen met de main.scm en script.img zodat ik KITT met al zijn functies (en animaties) kan gebruiken in de normale storymode ? Dank jullie wel ! Groetjes, Erik Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 21 januari 2015 Rapport Geplaatst: 21 januari 2015 Dit lijkt me niet mogelijk, tenzij er een versie is uitgebracht in Cleo (een mod waarin externe scripts kunnen worden geladen) maar met een snelle blik op de mod denk ik dat dat niet het geval is. De main.scm's samenvoegen is onbegonnen werk. Reageren
DarthJohnson Geplaatst: 21 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2015 (bewerkt) Hmmm....das vervelend, en voor zover jij weet is het ook niet mogelijk om het deel wat de functies van KITT bevat in de nieuwe main.scm om te zetten naar een cleo-mod ? Want er zit wel een cleo-mod bij en die heet kittfunctions.fxt Bewerkt: 21 januari 2015 door DarthJohnson Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 21 januari 2015 Rapport Geplaatst: 21 januari 2015 (bewerkt) De fxt filebevat geen script, maar alleen teksten die ingame getoond worden (kun je openen met kladblok). In principe moet het kunnen om de main.scm op te splitsen in cleo bestandjes, maar ook dat zou ik je afraden helaas. Er komen waarschijnlijk tientallen danwel een kleine honderd cleo bestanden uit en je moet je verdiepen in de constructie hoe het script is opgebouwd om het werkend op te delen. Dat is ongeveer een werkweek aan tijd die je erin moet stoppen. Ik denk dat je het beste 2 san andreas folders kunt maken op je computer, 1 met KITT en een normale. Zo kun je altijd wisselen door de gtasa.exe aan te klikken in de juiste folder. Bewerkt: 21 januari 2015 door Bierbuikje Reageren
DarthJohnson Geplaatst: 21 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2015 Ok, bedankt bb,,,Dan zal ik gewoon met KITT moeten spelen uit de andere mod van BTTF en Knight Rider die ik heb...Daarin werken de meeste functies van KITT wel, alleen helaas die animaties niet (en das juist wel het gave aan die speciale mod...Maar ik heb helaas geen tijd om een week achter mijn pc te gaan zitten modden. Dan maar eens proberen of ik met DYOM misschien mijn eigen missies kan maken met de Knight Rider Mod geïnstalleerd Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 23 januari 2015 Rapport Geplaatst: 23 januari 2015 Een ander groot probleem is dat het samenvoegen van modificaties regelmatig problemen oplevert, zeker verschillende scm mods. Die zijn namelijk nooit met elkaar getest. Hebben bij DYOM ook regelmatig gehoord dat cleo mods niet werkte. Rekening houden met alle cleo mods is natuurlijk geen doen! Kijk daar dus mee uit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.