Jump to content

Appartement vraagje


GTAKevin023

Recommended Posts

Hey,

Vraagje.

Alle 10 garage appartementen bestaan toch uit maar 2 verschillende interieurs?

Want ik heb 3 10 garage appartementen maar 2 daarvan hebben hetzelfde interieur en ik zou graag een 3e willen die anders is maar wil wel al me 30 auto's kwijt kunnen. Ik kan niet naar een 6 of een 8 appartement gaan of zo.

Gr GTAKevin023.

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb drie verschillende maar ze zijn volgens mij hetzelfde, prijs verschil zit hem volgens mij enkel in de ligging.

Die hoger zitten kosten meer, door de betere uitzicht, etc.

De duurste appartementen kosten meer door inderdaad, de ligging, maar ook het interieur draagt bij aan het prijskaartje.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, gaat mij niet om het uitzicht maar om het hele interieur. Volgens mij bestaan de 10 garage appartementen uit 2 verschillende interieurs. Maar wil graag weten of dat echt wel zo is. Zou het fijn vinden als er misschien toch een 3e is die er anders uitziet. En niet om de uitzicht of om de kosten maar echt een andere interieur.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, gaat mij niet om het uitzicht maar om het hele interieur. Volgens mij bestaan de 10 garage appartementen uit 2 verschillende interieurs. Maar wil graag weten of dat echt wel zo is. Zou het fijn vinden als er misschien toch een 3e is die er anders uitziet. En niet om de uitzicht of om de kosten maar echt een andere interieur.

Er is met "The High Life Update" maar 1 nieuw interieur bijgekomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...