yoeri99 Geplaatst: 21 januari 2015 Rapport Geplaatst: 21 januari 2015 (bewerkt) Hallo iedereen, Mij zou het leuk lijken om een car meeting te hebben. al zijn er geintereseerde, laat het even weten in dit topic. mijn psn is dutchkill99 al wil je meedoen voeg me toe.datum nog nader te bepalen. mij lijkt het leuk om verschillende races te doen in combinatie met de carmeeting Bewerkt: 21 januari 2015 door yoeri99 Reageren
yoeri99 Geplaatst: 22 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2015 Iemand intresse/ideeën Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 22 januari 2015 Rapport Geplaatst: 22 januari 2015 Ik heb wel een idee voor je: Verzamel met z'n allen met je auto bij Los Santos Costums. Als iedereen er is rijd je naar de LS river en ga je drag racen, das ook leuk toch? Als je nu ook een playlist maakt start je die daarna op. Reageren
yoeri99 Geplaatst: 22 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2015 Ik heb wel een idee voor je: Verzamel met z'n allen met je auto bij Los Santos Costums. Als iedereen er is rijd je naar de LS river en ga je drag racen, das ook leuk toch? Als je nu ook een playlist maakt start je die daarna op. thnx! Dat is zeker een goed idee, of bij het vliegveld in de buurt een parkeerplek met kwartmile dragstrip. Nu hopen dat er genoeg geintreseerden zijn. Reageren
koerba1 Geplaatst: 23 januari 2015 Rapport Geplaatst: 23 januari 2015 ik wil wel mee doen mijn psn op ps3 is koerba1 headset : nee Reageren
koerba1 Geplaatst: 23 januari 2015 Rapport Geplaatst: 23 januari 2015 Ik heb wel een idee voor je: Verzamel met z'n allen met je auto bij Los Santos Costums. Als iedereen er is rijd je naar de LS river en ga je drag racen, das ook leuk toch? Als je nu ook een playlist maakt start je die daarna op. dat is opzich een goed idee ik heb wel zin om mee tedoen gr koerba1 Reageren
yoeri99 Geplaatst: 23 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2015 Ik heb wel een idee voor je: Verzamel met z'n allen met je auto bij Los Santos Costums. Als iedereen er is rijd je naar de LS river en ga je drag racen, das ook leuk toch? Als je nu ook een playlist maakt start je die daarna op. dat is opzich een goed idee ik heb wel zin om mee tedoen gr koerba1 stuur je zo een vriendenverzoek, nogmeer geintreseerden? Reageren
KL_SHOOTER_KL Geplaatst: 24 januari 2015 Rapport Geplaatst: 24 januari 2015 Als het drukker wordt zet mij ook maar op de lijst Psn:KL_shooter_KL headset: ja Reageren
yoeri99 Geplaatst: 24 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2015 Als het drukker wordt zet mij ook maar op de lijst Psn:KL_shooter_KL headset: ja met jou erbij drie mensen denk ongeveer minimaal 7 mensen ofzo? Reageren
yoeri99 Geplaatst: 24 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2015 Ja zoiets ik stuur je morgen een vriendenverzoek Reageren
koerba1 Geplaatst: 27 januari 2015 Rapport Geplaatst: 27 januari 2015 ik heb nog niks binnen gehad Reageren
yoeri99 Geplaatst: 27 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2015 ik heb nog niks binnen gehad zojuist nog een keer verstuurd Reageren
koerba1 Geplaatst: 28 januari 2015 Rapport Geplaatst: 28 januari 2015 ik heb nog niks binnen gehad zojuist nog een keer verstuurd k heb hem binnen gehad Reageren
koerba1 Geplaatst: 28 januari 2015 Rapport Geplaatst: 28 januari 2015 ik zou eventueel vanmiddag online kunnen als je ook zou kunnen ??? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.