Jump to content

NOOIT meer Online open !


Sanchezmoto

Recommended Posts

Wat een gez**k is me dat Online open spelen !!!! Meteen schreeuwende kinderen (iiaaaa, diieee, f*ck, aaahhh, iiiii) ga zo door. En meteen zodra je 1 voet buiten appartement zet KNAL dood geschoten en je hebt niets gedaan, laat staan een wapen in de hand!!!! Neen, voor mij puur 99% SOLO en als de persoon meevalt 1%tje friends. Wat hebben ze er nu aan door zo te spelen? Net zelfde geschreeuw als you-tube die typische Amerikaanse debielen die comment geven op hun filmpje : Oooww my gosh, WTF, Then ya taka ey caor, ipv normaal engels then you take a car ....

Link to comment
Delen op andere websites

Dat mag, maar het is in feite een nutteloos topic. En ik heb btw nog nooit zulke taal gezien, waar dan ook op het internet. Ik zie zo vaak afkortingen tegen in de Engelse taal op het internet, maar in z'n vorm zie ik het ook pas voor t eerst.... Ik speel zelf eigenlijk nooit echt GTA meer. Ik weet dus ook niet echt hoe de situatie is nu, maar de laatste keer dat ik in een open lobby zat zat ik gewoon met aardige mensen, waarmee ik gewoon fun mee heb gehad al kende ik ze niet. En wonderbaarlijk genoeg waren het Amerikanen. :O

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Dat mag, maar het is in feite een nutteloos topic. En ik heb btw nog nooit zulke taal gezien, waar dan ook op het internet. Ik zie zo vaak afkortingen tegen in de Engelse taal op het internet, maar in z'n vorm zie ik het ook pas voor t eerst.... Ik speel zelf eigenlijk nooit echt GTA meer. Ik weet dus ook niet echt hoe de situatie is nu, maar de laatste keer dat ik in een open lobby zat zat ik gewoon met aardige mensen, waarmee ik gewoon fun mee heb gehad al kende ik ze niet. En wonderbaarlijk genoeg waren het Amerikanen. :O

kan je verzekeren: vriendelijk zijn ze in elk geval NIET !!!

E blijkbaar is elke keer iets wat ik zeg voor veel mensen TEVEEL ! Dus beter men mond houden zeker en hier afstappen? Als ik al niet meer mag zeggen wat ik wil. Fijn forum !Ik lees anders wel andere "belachelijkere" dingen hier

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...