Jump to content

missie 'defender' ?


dixi33

Recommended Posts

Hoihoi,

Sinds kort zit ik op dit forum maar speel gta 5 nu ruim een jaar en sinds kort op de ps4. Ik speel alleen maar online en sinds een paar dagen kan ik niet de missie defender afmaken. Elke keer stopt het hele spel op ieder zelfde moment in de missie. De melding komt: fout opgetreden en code (ce-34878-0) komt in beeld. Ik meld dit probleem steeds weer opnieuw maar dit is wel frustrerend. Is dit een bekend probleem? Wat kan ik zelf veranderen? En 2de vraag, tijdens online gamen raak ik de internetverbinding kwijt, kom ik weer in storymode en ga gelijk terug naar online en dan is er geen internetprobleem. Ligt dit aan het spel of de ps4 of iets anders?? Het blijft in ieder geval een geweldig spel om te spelen.

Grtzzz marcel

Link to comment
Delen op andere websites

Hoihoi, Sinds kort zit ik op dit forum maar speel gta 5 nu ruim een jaar en sinds kort op de ps4. Ik speel alleen maar online en sinds een paar dagen kan ik niet de missie defender afmaken. Elke keer stopt het hele spel op ieder zelfde moment in de missie. De melding komt: fout opgetreden en code (ce-34878-0) komt in beeld. Ik meld dit probleem steeds weer opnieuw maar dit is wel frustrerend. Is dit een bekend probleem? Wat kan ik zelf veranderen? En 2de vraag, tijdens online gamen raak ik de internetverbinding kwijt, kom ik weer in storymode en ga gelijk terug naar online en dan is er geen internetprobleem. Ligt dit aan het spel of de ps4 of iets anders?? Het blijft in ieder geval een geweldig spel om te spelen. Grtzzz marcel

Ik betwijfel dat het aan iets ligt dat voor de hand ligt. Als het probleem enkel bij deze missie ligt, zou ik het melden aan Rockstar. Een support-ticket indienen kun je hier doen: https://support.rockstargames.com/hc/en-us/requests/new

Over het wegvallen van je internet tijdens het spelen: als je draadloos speelt ligt dat vast aan je signaalsterkte. Probeer je PS4 wat dichter bij je modem te plaatsen. Je kan ook nog altijd "Network Range Extenders" kopen. Deze vindt je in je betere multimediazaak (Media Markt). Je kan ook nog altijd proberen spelen met een kabel. Ik vermoed dat dit geen optie is?

Link to comment
Delen op andere websites

Een internetverbinding d.m.v. kabel is geen probleem. Nu staan de ps4 en de modem ongeveer 3m. uit elkaar. Dit lijkt me niet 'te ver'? We hebben wel behoorlijk wat dingen in huis die verbonden zijn met internet, kan dat ermee te maken hebben?

En wat betreft de missie, ik zal t eens voorleggen bij Rockstar.

Alvast bedankt in ieder geval.

grtzz

Link to comment
Delen op andere websites

Een internetverbinding d.m.v. kabel is geen probleem. Nu staan de ps4 en de modem ongeveer 3m. uit elkaar. Dit lijkt me niet 'te ver'? We hebben wel behoorlijk wat dingen in huis die verbonden zijn met internet, kan dat ermee te maken hebben?

En wat betreft de missie, ik zal t eens voorleggen bij Rockstar.

Alvast bedankt in ieder geval.

grtzz

Dan kan ik je ten volle aanraden om je PS4 te verbinden via kabel. Je zal niet alleen beter internet hebben, je downloads zullen ook de hoogte invliegen (hangt natuurlijk af van je pakket bij je provider ;) ). Op vlak van verstoringen via andere apparaten, normaal niet. Een modem is daarvoor gemaakt. Maar aangezien je toch via kabel kan spelen, raad ik je dit zeker ten volle aan :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...