Jump to content

Mensen neerknuppelen en dan ?


harry1985

Recommended Posts

Zodra je mensen neer haalt op wat voor manier dan ook. Dan laten ze geld vallen met nog iets wat je niet kan pakken ( lijkt op een pakje ??? ) heb er helaas nog geen foto van. Maar het is best raar. Waarom kunnen we daar niets mee ?

Link to comment
Delen op andere websites

Bedoel je snacks die ze laten vallen? Die kan je opeten door naar je Inventory te gaan --> Action --> Eat Snack en druk dan X (PS) in om te eten. Ik weet niet welke knop heb voor XBOX is.

Bewerkt: door Votair
Link to comment
Delen op andere websites

Bedoel je snacks die ze laten vallen? Die kan je opeten door naar je Inventory te gaan --> Action --> Eat Snack en druk dan X (PS) in om te eten. Ik weet niet welke knop heb voor XBOX is.

Op de Xbox is het dan waarschijnlijk de A-toets.
Link to comment
Delen op andere websites

En dan nog iets raars. Waarom hebben me kameraden wel een houten honkbal knuppel. en ik alleen zon knuppel ? Ik kan deze dus ook nergens kopen

die moet je op een of andere manier opgepakt hebben in online missies of free roam geloof ik heb ik tenminste wel zo

Link to comment
Delen op andere websites

En dan nog iets raars. Waarom hebben me kameraden wel een houten honkbal knuppel. en ik alleen zon knuppel ? Ik kan deze dus ook nergens kopen

Als je met die vraagteken de vorm van je knuppel omschrijft, dan bedoel je vast een koevoet of op zijn Engels een crowbar.

Crowbar is idd niet te koop, maar die moet je vinden in online, honkbal knuppel is wel te koop dacht ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...