harry1985 Geplaatst: 24 januari 2015 Rapport Geplaatst: 24 januari 2015 Zodra je mensen neer haalt op wat voor manier dan ook. Dan laten ze geld vallen met nog iets wat je niet kan pakken ( lijkt op een pakje ??? ) heb er helaas nog geen foto van. Maar het is best raar. Waarom kunnen we daar niets mee ? Reageren
Votair Geplaatst: 24 januari 2015 Rapport Geplaatst: 24 januari 2015 (bewerkt) Bedoel je snacks die ze laten vallen? Die kan je opeten door naar je Inventory te gaan --> Action --> Eat Snack en druk dan X (PS) in om te eten. Ik weet niet welke knop heb voor XBOX is. Bewerkt: 24 januari 2015 door Votair Reageren
harry1985 Geplaatst: 24 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2015 Ah oke Gebeurd er dan ook iets met je health ? of is dit gewoon extra. Reageren
Froodooo Geplaatst: 24 januari 2015 Rapport Geplaatst: 24 januari 2015 Bedoel je snacks die ze laten vallen? Die kan je opeten door naar je Inventory te gaan --> Action --> Eat Snack en druk dan X (PS) in om te eten. Ik weet niet welke knop heb voor XBOX is. Op de Xbox is het dan waarschijnlijk de A-toets. Reageren
Votair Geplaatst: 24 januari 2015 Rapport Geplaatst: 24 januari 2015 (bewerkt) Ah oke Gebeurd er dan ook iets met je health ? of is dit gewoon extra. Je health wordt dan weer langzaam aangevuld. Bewerkt: 24 januari 2015 door Votair Reageren
harry1985 Geplaatst: 24 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2015 En dan nog iets raars. Waarom hebben me kameraden wel een houten honkbal knuppel. en ik alleen zon knuppel ? Ik kan deze dus ook nergens kopen Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 24 januari 2015 Rapport Geplaatst: 24 januari 2015 Hout?! Dit hoort niet mogelijk te zijn, er zijn alleen ijzeren. Mogelijk hebben ze die gehackt? Reageren
maartenvdz Geplaatst: 24 januari 2015 Rapport Geplaatst: 24 januari 2015 En dan nog iets raars. Waarom hebben me kameraden wel een houten honkbal knuppel. en ik alleen zon knuppel ? Ik kan deze dus ook nergens kopen die moet je op een of andere manier opgepakt hebben in online missies of free roam geloof ik heb ik tenminste wel zo Reageren
GolfG60 Geplaatst: 24 januari 2015 Rapport Geplaatst: 24 januari 2015 En dan nog iets raars. Waarom hebben me kameraden wel een houten honkbal knuppel. en ik alleen zon knuppel ? Ik kan deze dus ook nergens kopen Als je met die vraagteken de vorm van je knuppel omschrijft, dan bedoel je vast een koevoet of op zijn Engels een crowbar. Crowbar is idd niet te koop, maar die moet je vinden in online, honkbal knuppel is wel te koop dacht ik. Reageren
coolguynl Geplaatst: 25 januari 2015 Rapport Geplaatst: 25 januari 2015 nou ik heb nog geen honkbal knuppel te koop gezien in GTA5 online hoor. ik ben rang 68. en ik zie alleen die politie knuppels die je kunt kopen. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 25 januari 2015 Rapport Geplaatst: 25 januari 2015 Klopt, ik was in de war met de gummiknuppel, honkbal knuppels moet je vinden, waar weet ik niet precies. Reageren
mert17 Geplaatst: 26 januari 2015 Rapport Geplaatst: 26 januari 2015 die heb ik gekregen door een modder zelfs een bijl kreeg ik van hem Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.