Jump to content

Help auto verkopen!


Kevinnekes

Recommended Posts

Hey

Heb een vraagje, je kan nu die elegy rh8 gratis krijgen en heb er perongeluk 2 laten komen ( heb een 10 auto garage dus eerst stoorde t niet maar nu langzamerhand wel) want als je m dan "koopt" (in dit geval gratis) dan heb je automatisch verzekering enz erop en ik kan m dus niet verkopen bij de garage op de een of andere manier.. Dus kom dat ding niet kwijt, 2 is me teveel hoef er maar 1..

Iemand n idee of zo?

Link to comment
Delen op andere websites

Voor zover ik weet niet, want je kan hem niet bij de LSC verkopen...

Je kan de auto identificeren door de mechanic te bellen, dan krijg je een lijstje en kan je controleren welke Elegy welke is. :)

Wat ook nog kan, dat is als je een auto kiest om te vervangen dat er een pijltje boven de geselecteerde auto hangt zodat je kan zien welke auto het is, maar dit weet ik niet 100%

Bewerkt: door Tommie59
Link to comment
Delen op andere websites

Als je een auto van de straat haalt die je in je garage kan zetten, moet je daarmee ook je garage inrijden. Het spel zet je vervolgens in je garage en dan kan je kiezen welk voertuig je wil vervangen. Het voertuig wat je hebt gehighlight in de lijst heeft dan een pijltje erboven zodat je je kan verifiëren of het het voertuig is wat je wil vervangen.

Gr Ricorvs

Link to comment
Delen op andere websites

1. Bezit 10 auto's met daarin die 2 elegy's

2. Destroy de elegy die je niet wilt.

3. Jat een auto van de straat, rij naar je garage en vervang de elegy met destroyed erachter.

4. Verkoop de auto die je van de straat heb gehaald en je heb je 9e plekje vrij :D :D :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...