sikisiki Geplaatst: 25 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2005 bij driving school heb bij een paar brons en silver ook goud bij 4 Ik alles al gehaald maar hoe krijg ik nu mijn auto als beloning en waar is die auto dan of hoe krijg je hem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 25 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2005 Bij brons krijg je de Super GT. Bij silver krijg je de Bullet. En bij goud krijg je de Hotknife. En die auto's staan voor de Driving School op de parking. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sikisiki Geplaatst: 25 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2005 maar moet je dan alles brons hebben og silver of goud Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 25 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2005 JA, alles brons of alles zilver of alles goud. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.