Jump to content

Chrome opent twee keer.


Dexist

Recommended Posts

Hey!

Ik heb een probleempje met mijn Google Chrome, 9 van de 10 keer als ik de browser opstart opent deze twee keer, terwijl ik er maar één keer op klik. Hij open eerst een venster normaal, dan na een paar seconden komt er een tweede venster bij, daarin staat weergegeven dat Chrome niet goed was afgesloten. Dus je zou denken dat dat komt omdat ik de laptop uitzet terwijl Chrome nog aanstaat, maar ik heb er eens een paar keer opgelet en netjes Chrome eerst afgesloten alvorens ik mijn laptop uitdoe. Maar toch krijg ik de foutmelding weer én opent hij de browser twee keer. Wat kan ik hieraan doen :)?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de instellingen opent heb je als 2e kopje "Bij Opstarten", hier kan je kiezen uit 'Nieuw tabblad openen' , 'Verder gaan waar ik ben gebleven' en 'Een specifieke pagina of een reeks pagina's openen'.

Waarschijnlijk staat bij jouw de derde optie aan. Als je de eerste selecteert zou hij als het goed is maar 1 tabblad moeten openen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de instellingen opent heb je als 2e kopje "Bij Opstarten", hier kan je kiezen uit 'Nieuw tabblad openen' , 'Verder gaan waar ik ben gebleven' en 'Een specifieke pagina of een reeks pagina's openen'.

Waarschijnlijk staat bij jouw de derde optie aan. Als je de eerste selecteert zou hij als het goed is maar 1 tabblad moeten openen.

Jammer genoeg is dat geen oplossing. :puh: Ik heb hetzelfde probleem en er staat bij mij "Nieuw tabblad openen" aangevinkt. Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

De oplossing die in de derde post van dit topic wordt aangedragen kan je misschien wel helpen. Kort gezegd: ga in je verkenner naar C:\Users\*je gebruikersnaam*\AppData\Local\Google\Chrome en verwijder daar de map met de naam User Data. In de post daaronder wordt wel gezegd dat je hier je ingestelde favorieten kwijtraakt, dus maak daar een back-up van (check eventueel hier hoe dat moet).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...