Jump to content

[€650] Desktop met goede garantie


Sublime

Recommended Posts

Budget: max 650

Doel: Bankzaken, Citrix (desktopprogramma's zoals mail etc)

Merk pc of samengesteld: maakt niet uit

Benodigde randapparatuur: Geen

SSD, ja of nee?: Ja (256gb lijkt me meer dan genoeg?)

Besturingssysteem: Windows 7 Home Premium

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: -

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: zie hieronder

Extra koeling (voor overklokken)?: nee

Ik moet voor twee bekenden een PC aankoop regelen en installeren in hun huis. Hiervoor installeer ik dus alle nodige software en sluit ik de computer aan. Echter wil ik zo weinig mogelijk gedoe hebben met eventuele garantie. Stel de computer gaat stuk na een half jaar, dan wil ik gewoon de HELE computer kunnen opsturen naar de webshop en dat hun het dan maar uitzoeken. Weten jullie hier betrouwbare webshops voor? Normaal zet ik de computers altijd zelf in elkaar maar ik ben het beu om het die servicedesk te klungelen over welk component en dat ik moet bewijzen dat mijn PC niet werkt!

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan dan alleen bij Alternate en misschien ook bij Azerty. Hiervoor geldt wel één regel: het zegel mag niet verbroken worden wanneer deze door de webshop in elkaar is gezet.

Doe je dit wel, je opent wat er allemaal erin zit en hoe de kabelmanagement is, dan is het alleen aan jou om te beslissen welke onderdeel foutief is,

Volgens de wetgeving heb je twee jaar garantie, je kan dus de HELE PC brengen naar de webshop mocht er iets niet goed werken, mits de zegel niet verbroken is!

O ja, vergeet niet dat er kosten worden gemaakt bij het assembleren van de PC.

De kosten bedragen €60,-.

Bewerkt: door Blue_V
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dit geldt alleen als je een PC in elkaar laat zetten. Zolang je de zegel niet verbreekt, zijn hun aansprakelijk voor als iets niet goed werkt.

Ik weet niet wat de richtlijnen zijn voor de Azerty standaard PC's maar ik raad je ze af vanwege de kosten.

Vorige maand zag ik een standaard Alternate PC en daar stond aangegeven wat het allemaal heeft qua onderdelen.

Ik ging die onderdelen dus samenstellen met de PC-Builder tool van Alternate en kwam er dik op €150 euro goedkoper uit incl. assemblage kosten.

En laat mij niet beginnen over de GPU met aftermarket koelers want in die standaard PC zat een referentie GPU.

Kies dus nooit een standaard/kant-en-klare PC's.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...