Johan O. Geplaatst: 25 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2005 waar kan ik het valet uniform vinden? niet voor de missie maar daarna er staat dan dat je een valet uniform nodig heb om valet te zijn maar waar kan je die vinden ik heb de mannetjes al vermoord maar niks, kan iemand mij helpen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 25 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2005 Die is in de warberobe na de missie ''555 we tip'' bij ''special''. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 25 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2005 (bewerkt) Eerst moet je die missie doen. Je moet dan een ventje neerknallen en zijn kostuum nemen. Dan heb je hem voor altijd in je wardrobe. http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...inhoud=clothing Je kan hem dan gebruiken voor de valet missies. Bewerkt: 25 juli 2005 door Renne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The GTA-Lover Geplaatst: 26 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2005 als je de opdr8 doet moet je het costuum nemen en heb je het Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 26 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2005 als je de opdr8 doet moet je het costuum nemen en heb je het Maar dit was al gezecht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.