Mike0709 Geplaatst: 27 januari 2015 Rapport Geplaatst: 27 januari 2015 Hi, In een online game heeft mijn vriendin ineens ruimt een miljoen $ gekregen cash. Er zat ineens iemand bij haar in de auto en ongeveer aan haar vastgekleefd. Ze kreeg ineens veel geld, ze heeft diegene gereport en is naar een andere server gegaan. Het geld heeft ze gestort, er staat nu dus meer dan een miljoen op d'r bankrekening. Nu lees ik veel over bans etc. die je kan krijgen door dit soort ongein wat andere uithalen, maar wat is nu het beste om te doen? Reporten bij Rockstar? Niks? Wat zijn de risico's? Kan het wel gaan reporten bij Rockstar maar het geld heeft al een transactie gemaakt van cash naar de bank. Wat voor tips hebben jullie? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 27 januari 2015 Rapport Geplaatst: 27 januari 2015 Hallo, en welkom op het forum! Mag ik je doorverwijzen naar dit topic? Hierin staat alles uitgelegd Reageren
GolfG60 Geplaatst: 27 januari 2015 Rapport Geplaatst: 27 januari 2015 Vaak wordt er niks gedaan met gekregen geld, op zijn extreemst gereset naar haar vorige saldo. Geglitched geld wordt ook vrijwel niks mee gedaan naar mijn ervaring, ik heb denk ik 5 of 6 miljoen geglitched en ik ben ook nog nooit gereset. Reageren
Mike0709 Geplaatst: 27 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2015 Hallo, en welkom op het forum! Mag ik je doorverwijzen naar dit topic? Hierin staat alles uitgelegd Topic grotendeels doorgelezen en deze link levert wel wat op, maar het beste is dus niks uitgeven en wachten op de 'sweep'? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 27 januari 2015 Rapport Geplaatst: 27 januari 2015 Het beste is om de speler te rapporteren, wat al is gebeurd, en een ticket naar Rockstar Games sturen. Dit kan via hun site. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 27 januari 2015 Rapport Geplaatst: 27 januari 2015 (bewerkt) Die gozer rapporteren, en dan moet je gaan strooien met t geld! Bewerkt: 27 januari 2015 door Ezra24rct3 Reageren
maartenvdz Geplaatst: 27 januari 2015 Rapport Geplaatst: 27 januari 2015 wees blij dat je 1milj hebt nu Reageren
nolms Geplaatst: 27 januari 2015 Rapport Geplaatst: 27 januari 2015 ik denk eerlijk gezegt dat ze er niet veel aan zullen doen anders hadden ze die persoon die het had gegeven al wel gebant. misschien zullen ze het geld weer terug afnemen maar dat betwijfel ik ook, koop er gewoon dingen mee die je graag wilt hebben. dat zullen ze niet afpakken Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 28 januari 2015 Rapport Geplaatst: 28 januari 2015 Wat ik deed: snel iets kopen dat je leuk vind en dan ticket naar R* sturen. Deed ik toe destijds ook Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 28 januari 2015 Rapport Geplaatst: 28 januari 2015 Ik heb tijdens de cheat-fase miljarden gehad, en dit kon eigenlijk nooit meer op (PS3). In het begin nog wel eens zulke figuren aangegeven, maar aangezien het er op een gegeven moment zoveel werden ben ik daar ook maar mee gestopt. Toen R* er wat aan ging doen hebben ze het geld naar een acceptabeler volume gebracht wat in no-time op kon , verder is er niets veranderd. Alle in tussentijds aangeschaft voertuigen staan nog steeds tot mijn beschikking (zoals: tank, buzzard, etc.) 1 miljoen is nog niet zoveel , ik zou er blij mee zijn en uitgeven. Reageren
QustomiZed Geplaatst: 14 februari 2015 Rapport Geplaatst: 14 februari 2015 (bewerkt) Ik kreeg een keer 81miljoen na paar maanden resette R* mn geld naar 300k maar aangekochte voertuigen, huizen en wapens behield ik wel Alleen je RSC wordt een beetje Fuck'ed up Bewerkt: 14 februari 2015 door QustomiZed Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.