Sanchezmoto Geplaatst: 27 januari 2015 Rapport Geplaatst: 27 januari 2015 (bewerkt) Hey ik weet dat ik hier niet graag gezien ben omdat ik alles vlakaf zeg zoals het is !!! Maar wil dit wel even kwijt: Het betreft iemand die GTA dollars verkoopt en na een mail naar hem stuurde hij me dus dit bericht: voor de overdracht moet me geef uw login en het passeren van de PSN en het duurt 30 minuten max. maar je moet het geld over om af te breken door paypal of overschrijving ik direct. Avetisyan Sasun Bewerkt: 28 januari 2015 door Joriz URL verwijderd
nolms Geplaatst: 27 januari 2015 Rapport Geplaatst: 27 januari 2015 ik hoop echt dat niemand hier op in gaat, hoewel het mogelijk is via een hack tool de kans dat je gebant gaat worden is erg groot.
Sanchezmoto Geplaatst: 27 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2015 Heb een mail verzonden naar zowel Tweedehands als Rockstar. Dan liever wat langer wachten om aan dat geld te raken maar eerlijk
Big Boss Geplaatst: 27 januari 2015 Rapport Geplaatst: 27 januari 2015 Je moet toch echt wel oerdom zijn om hierop in te gaan. Desalniettemin ook maar even gebruikt gemaakt van de Meld Misbruik knop. Ik denk dat hier verder niet over te discussiëren valt.
Recommended Posts