rickbrinkman Geplaatst: 28 januari 2015 Rapport Geplaatst: 28 januari 2015 Goede morgen allen!! Ik ben weer erg actief op gta. En ik heb al lekker een bedrag gespaard. Nu vraag ik me af wat beter is om te kopen ivm missies. Is een tank of een buzzard beter om te kopen? Ik ben van plan om ze beide te doen, maar ik zit nog te denken welk beter is met betrekking tot missies. Groet. RB Reageren
sabinee1995 Geplaatst: 28 januari 2015 Rapport Geplaatst: 28 januari 2015 Ik zou dan de buzzard kopen! De buzzard is echt ideaal betreft missies. Ik heb ook een buzzard aangeschaft voor de missies en ik heb er nooit spijt van gehad, Zeker een aanrader! Reageren
DDT Dorus Geplaatst: 28 januari 2015 Rapport Geplaatst: 28 januari 2015 voor missies buzzard zonder twijfel... voor freeroam tank Reageren
R3ne Geplaatst: 28 januari 2015 Rapport Geplaatst: 28 januari 2015 ik zou de buzzard doen, heb hem zelf ook aangeschaft en voor veel missie's issie handig, enige nadeel is dat als je hem nodig hebt je eerst nog een stukkie moet rijden naar het helipad waar hij spwant en dat kan soms aardig uit de richting zijn.. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 28 januari 2015 Rapport Geplaatst: 28 januari 2015 ik zou de buzzard doen, heb hem zelf ook aangeschaft en voor veel missie's issie handig, enige nadeel is dat als je hem nodig hebt je eerst nog een stukkie moet rijden naar het helipad waar hij spwant en dat kan soms aardig uit de richting zijn.. Elk nadeel heeft z'n voordeel. Dan doe je weer wat langer over de missie en verdien je weer wat meer. Reageren
Dastard Geplaatst: 28 januari 2015 Rapport Geplaatst: 28 januari 2015 ik zou de buzzard doen, heb hem zelf ook aangeschaft en voor veel missie's issie handig, enige nadeel is dat als je hem nodig hebt je eerst nog een stukkie moet rijden naar het helipad waar hij spwant en dat kan soms aardig uit de richting zijn.. Elk nadeel heeft z'n voordeel. Dan doe je weer wat langer over de missie en verdien je weer wat meer. Maybe, maybe.. Ik heb zelf een Buzzard en het is dus écht super handig om deze te gebruiken bij missies. Ik kan dan mijn vrienden in free-mode ook eens een lift geven. Een tank vindt ik ook echt tof, want je bent dan toch wel redelijk onverwoestbaar Zoals gezegd, eigen keuze. Goed kiezen, want het zijn wel redelijke bedragen . Reageren
nolms Geplaatst: 28 januari 2015 Rapport Geplaatst: 28 januari 2015 de buzzard was veruit de beste aankoop die ik ooit gedaan had, de meeste missies worden zoveel makkelijker en het scheelt ook in ammo kosten. nadeel is nu wel sinds uitbetalingen time based zijn dat je missies een stuk sneller doet en dus minder betaald krijgt. ik heb ook een tank maar die gebruik ik zelden, zeker in missies niet. Reageren
Together Geplaatst: 28 januari 2015 Rapport Geplaatst: 28 januari 2015 Sowieso de buzzard. Ik heb hem zelf ook en het is zo handig! Met missies, maar ook free-roam. Ik gebruik hem nogal vaak. Echt een aanrader! Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 28 januari 2015 Rapport Geplaatst: 28 januari 2015 Voor de missies kan de Buzzard erg van pas komen, en het toestel is snel manoeuvreerbaar Je kan daarmee erg snel missies mee uitspelen en het is ietsje goedkoper als de Tank. Als je vooral aan het Free Moden bent, dan zal ik de Tank zeker gaan aanschaffen. Het is overigens heel handig voor het neerknallen van strontvervelende spelers. Maar zoals gezegd is het vooral jouw keuze! Reageren
Cybertage Geplaatst: 30 januari 2015 Rapport Geplaatst: 30 januari 2015 buzzard is zeker goed voor missies alleen als een missie te snel gaat krijg je soms niet zoveel geld dus houd daar rekening mee.. Reageren
maartenvdz Geplaatst: 30 januari 2015 Rapport Geplaatst: 30 januari 2015 buzzard . tank gaat snel kapot Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 30 januari 2015 Rapport Geplaatst: 30 januari 2015 Een buzzard, die is zeket de moeite waard! Reageren
Votair Geplaatst: 30 januari 2015 Rapport Geplaatst: 30 januari 2015 (bewerkt) Buzzard. Vooral handig voor missies. Bewerkt: 30 januari 2015 door Votair Reageren
coolguynl Geplaatst: 30 januari 2015 Rapport Geplaatst: 30 januari 2015 als je een buzzard koopt houd je hem dan altijd of moet je elke keer een nieuwe kopen? Reageren
maartenvdz Geplaatst: 30 januari 2015 Rapport Geplaatst: 30 januari 2015 als je een buzzard koopt houd je hem dan altijd of moet je elke keer een nieuwe kopen? je houd hem maar als je hem wilt dan moet je elke keer bellen en dst kost 200$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.