asijmons Geplaatst: 28 januari 2015 Rapport Geplaatst: 28 januari 2015 (bewerkt) Beste leden, GTA 5 Mijn vraag was als je emaal je online account heb overgezet op de ps4, je daarna nog op de ps 3 online kan game op het zelfde account en of dit nog wordt opgeslagen. Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen! Greetings >>> Door Svenie: Topic verplaatst naar Online: General forum.<<< Bewerkt: 28 januari 2015 door Svenie Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 28 januari 2015 Rapport Geplaatst: 28 januari 2015 Je kunt nog steeds met je PS3-account GTA Online spelen, de data wordt zoals gewoonlijk opgeslagen. Reageren
Niked Geplaatst: 28 januari 2015 Rapport Geplaatst: 28 januari 2015 Alleen gaat vanaf dan je ps3 voortgang niet meer verder op de ps4. Reageren
asijmons Geplaatst: 28 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2015 Bedankt voor de reactie, worden de opgeslagen gegevens later als je op de ps4 verder gaat weer bijgewerkt? Ik heb namelijk gelezen dat je je account maar 1 keer kan transferen Reageren
Niked Geplaatst: 28 januari 2015 Rapport Geplaatst: 28 januari 2015 Bedankt voor de reactie, worden de opgeslagen gegevens later als je op de ps4 verder gaat weer bijgewerkt? Ik heb namelijk gelezen dat je je account maar 1 keer kan transferen Heb je mijn bovenstaand bericht gelezen ? Eenmaal je 'mannetje' op je Ps4 staat wordt er geen ps3 voortgang meer op bijgehouden. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 28 januari 2015 Rapport Geplaatst: 28 januari 2015 Je kan je account inderdaad maar één keer transfereren. Zodra je van de PS3 naar de PS4 getransfereerd hebt, lopen de beide voortgangen los van elkaar. Als je dus op de PS3 een level stijgt, zal je op de PS4 niet een level stijgen, en andersom. Reageren
asijmons Geplaatst: 28 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2015 Alleen gaat vanaf dan je ps3 voortgang niet meer verder op de ps4. TOPdat wou ik weten! bedankt! Reageren
bee1992 Geplaatst: 28 januari 2015 Rapport Geplaatst: 28 januari 2015 al kan je als je account voor een 2de keer overztten naar de pc versie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.