Jump to content

Bad sport vraagje.


GTAKevin023

Recommended Posts

Hey,

Ik heb net http://www.gtaforum....t-wat-vind-jij/ een beetje doorgelezen. En het is nogal verouderd. De laatste reactie kwam van iemand die nieuw was en niet wist waar hij moest reageren. En de reactie daarvoor kwam uit 2013. Dus ik plaats maar even een nieuwe topic gewoon voor mijn vraag.

Mijn vraag, of vragen :puh:, zijn dat ik eigenlijk super vaak auto's ontplof van andere mensen. Misschien minstens 5 per dag? :{ Denk ik. :puh: Ja, zoiets :D Ja of meer.... :cab: En ik ben nog nooit bad sport geweest. Athans, ik heb nog nooit z'n hoedje opgehad. Ook vermoord ik heel veel spelers die niets terug doen. Ik ben gewoon helemaal leip in gta Online :bonk:

Wel krijg ik vaak meldingen met Bad sport! Wees gewaarschuwd. Ok? Maar ik blijf gewoon doorgaan en er gebeurd niks met mij. :puh: Hoe zit dat nou?

Ja, misschien ben ik wel een speler waar de mensen in http://www.gtaforum....t-wat-vind-jij/ aan mij zullen irriteren. Deal with it :puh:

Nou heb ik nog een vraag. Hoe kan je zien dat je echt bad sport bent? Heb je dan altijd z'n hoedje op?

Alvast bedankt voor de antwoorden. :D

Gr GTAKevin023.

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Als je badsport bent kan je niet in private lobby's, en dus alleen in de badsport lobby's. En je hebt z'n hoedje op ja. Ook kan je niet geinvite worden of mensen invite. Alleen moet je je geen zorgen gaan maken als je dat laatste hebt, dat is een bug :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij moet je echt heel erg je best doen om in de bad sports lobby te komen. 5 auto's per dag is niks. Maat van me ging standaard in een jet en schoot de ene na de andere persoonlijke voertuig kapot, maar nooit bad sports lobby. Ik ben daarom ook wel benieuwd waar nou de grens ligt..

Link to comment
Delen op andere websites

als ik met vrienden in een sessie zit "commenden" we elkaar altijd, je kunt dat doen voor friendly en helpfull.

dat heft bad sport points op en als je positieve punten hebt krijg je korting in ammu-nation, ik zit nu op 8% korting

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...