Jump to content

Players killed vraagje


GTAKevin023

Recommended Posts

Ik snap het echt niet..., waarom zoek je niet gewoon een groep mensen of crew waarin men dat leuk vindt?

Nu leg je jouw manier van spelen op aan anderen die dat misschien niet leuk vinden. Waarom moet iedereen zich aan jouw manier aanpassen ook als ze dat niet leuk vinden terwijl het zo eenvoudig is om een groep te zoeken waar men het leuk vind?

Met alle respect maar je dwingt mensen nu naar een speltype toe dat ze misschien minder leuk vinden omdat jij jouw mening en plezier belangrijker vind dan dat van hun. Terwijl een aanpassing aan jouw kant je gewoon het hele speltype laat spelen dat je zelf wil. Ik zeg niet dat je een egoïstische puber bent... absoluut niet.... maar je komt wel zo op mij over. Helemaal omdat je zelfs vindt dat als jij het spelplezier van een ander (in hun ogen) verpest ze het niet eens vervelend mogen vinden.

Kijk je hebt recht op je mening en op je manier van spelen. Maar dit is mijn mening over mensen die geen rekening met anderen willen houden. Ik ga er dus verder ook niet over in discussie.

Gast, ik zoek ook mensen op die het leuk vinden. Dat zei ik al. Ik join me in grote gevechten op straat. En ik zoek vaak gevechten op of begin ze zelf. Maar af en toe pak ik ook iemand die niks doet maar dat wil niet zeggen dat ik ze de hele tijd loop te killen. En mensen die ik kill mogen dat ook vervelend vinden. Maar ze hebben het wel zelf in de hand omdat ze in servers komen waar mensen verschillend met gta online omgaan. En dat heb ik gezegd en niet dat ze het niet vervelend mogen vinden. En ik wil dat iedereen het leuk heb in gta. Het is helemaal niet alleen ik ik ik. Gast je heb me niet eens zien spelen. Je hebt alleen een beetje gelezen wat ik op het forum heb gezet en daar beeld jij je één groot beeld bij dat ik een een of andere psycho kid ben die alleen maar mensen hun game vergal. En dat is bullshit!! Man waar hebben we het eigenlijk over!

Hopelijk snap je het nu wel?

En BTW. Dit topic ging over hoeveel mensen je heb gekild en ik vroeg niet om een mening van iemand over mijn manier van spelen. Dus blijf alsjeblieft ontopic dan.

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...