Davedavy Geplaatst: 11 februari 2016 Rapport Geplaatst: 11 februari 2016 Ja, waarschijnlijk heb je een achterstand opgelopen (en liggen er nu meer mensen thuis dan opgevangen kunnen worden). Oplossing is (tijdelijk) meer crematoria's plaatsen en begraafplaatsen. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 11 februari 2016 Rapport Geplaatst: 11 februari 2016 Alleen hoe kan dat het geval zijn als ik hem niet heb aangeschaft? Er liggen nu drie doden te wachten, waarvan één in een toestand om uit huis te gaan Reageren
Davedavy Geplaatst: 11 februari 2016 Rapport Geplaatst: 11 februari 2016 Mensen gaan dood, ook als je geen begraafplaats hebt. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 11 februari 2016 Rapport Geplaatst: 11 februari 2016 Dat snap ik, maar er is toch wel plek voor drie personen? Een geheel nieuwe begraafplaats vind ik wat ver gaan in dat geval, zou ik dan de huizen niet beter kunnen platleggen? Reageren
Davedavy Geplaatst: 11 februari 2016 Rapport Geplaatst: 11 februari 2016 Ah op die fiets. Verkeerd begrepen. Nou volgens mij hebben die crematoria + begraafplaatsen bepaalde capaciteit per dag, dus niet in totaal. + Mijn ervaring is dat dode mensen niet door de hele stad worden opgehaald, alleen mensen met een crematorium in de buurt. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 11 februari 2016 Rapport Geplaatst: 11 februari 2016 Hmm, alleen is er nog niemand op gehaald en heb ik hem zo dicht mogelijk bij die huizen geplaatst. De weg er naar toe is ook gewoon vrij. Het lijkt mij een soort van bug heb ik het idee. :/ Reageren
Davedavy Geplaatst: 11 februari 2016 Rapport Geplaatst: 11 februari 2016 Nja bij mij liggen sommige mensen ook een week dood in huis. Op een gegeven moment pakt die ze vanzelf op. Reageren
Dexist Geplaatst: 11 februari 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2016 (bewerkt) Hmm, alleen is er nog niemand op gehaald en heb ik hem zo dicht mogelijk bij die huizen geplaatst. De weg er naar toe is ook gewoon vrij. Het lijkt mij een soort van bug heb ik het idee. :/ Sloop de begraafplaatsen en crematoriums eens en plaats dan(na even in speed 3x te hebben gewacht) weer nieuwe. Of kijk of het helpt om het budget wat op te schroeven voor de begraafplaatsen en crematoriums(via budget panel, mits je dit hebt unlocked, het geld icoontje links) Bewerkt: 11 februari 2016 door Dexist Reageren
Dexist Geplaatst: 18 februari 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2016 Nieuwste update is vanaf vandaag te koop https://forum.paradoxplaza.com/forum/index.php?threads/snowfall-patch-notes-1-3-0-release-information.908934/ Reageren
Dexist Geplaatst: 30 april 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2016 (bewerkt) YT-kanaal met zeer mooie videos, als je tijd hebt is zeker waard om er eens naar te kijken Bewerkt: 30 april 2016 door Dexist Reageren
Dexist Geplaatst: 13 augustus 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2016 Bumpje. Wie speelt er nog actief Skylines ? Kwam dit filmpje laatst tegen. Een stad die is geïnspireerd door de steden etc. van Nederland! Reageren
KoningJesper Geplaatst: 13 augustus 2016 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2016 Ik wacht op m'n nieuwe PC C:S is een van de redenen dat ik een nieuwe PC heb gekocht. Heb 16GB want wil veel mods gaan gebruiken Reageren
Niked Geplaatst: 13 augustus 2016 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2016 Huidige stad: Op dit moment staat er nog een tramlijn, betere verbinding via bussen en enkele verkeersproblemen op het lijstje van dingen die gedaan/ opgelost moeten worden. Uiteraard blijven er terwijl bedrijven/ industrie/ woonwijken/ commerciële gebouwen bij komen. Reageren
Dexist Geplaatst: 19 augustus 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2016 Rampen worden toegevoegd in de aankomende uitbreiding :O Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 19 augustus 2016 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2016 Was leuk om in SC4 te doen. Hele dagen spenderen aan een goede stad om vervolgens alles plat te gooien met meteoren, aardbevingen, etc. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.