Dexist Geplaatst: 23 april 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2017 'k Zou het ook niet meer kunnen spelen zonder mods/assets Heb vandaag eens een turborotonde gemaakt in het spel: Overigens wat je hier ziet in het plaatje is bijna alleen maar mods en/of assets Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 23 april 2017 Rapport Geplaatst: 23 april 2017 Ik zie nochtans standaard Bike Paths en Electricity Pylons hoor! :o Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 19 mei 2017 Rapport Geplaatst: 19 mei 2017 Cities: Skylines nu €8,96 op Steam. Eindelijk eens binnengehaald. Heeft iemand hier tips voor een aantal goede mods? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 19 mei 2017 Rapport Geplaatst: 19 mei 2017 Aangezien Mass Transit nog maar net uit is zou ik wel even een week of twee wachten zodat je zeker bent dat alle mods werken (velen moeten nu mee updaten). Assets zullen werken, maar grote mods zijn gevoeliger. Reageren
Dexist Geplaatst: 19 mei 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2017 meeste mods zijn al geüpdatet Maar "must have" mods zijn toch wel: Traffic manager president edition | Network extensions | Move It! | Maar hier is een lijst met meer handige mods (heb daar bijna alles van geïnstalleerd) http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=695942780 Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 22 mei 2017 Rapport Geplaatst: 22 mei 2017 Op 19-5-2017 om 13:50, Dexist zei: Traffic manager president edition Fantastisch iets om die domme AI een beetje te corrigeren. Hoe kan het trouwens dat m'n stad (65.000 inwoners) zo nu en dan vol doden ligt? Mijn crematorium- en begraafcapaciteit is ruim verspreid en wel 5x het benodigde. Verkeer loopt ook redelijk vloeiend. Wel valt het me vaak op dat lijkwagens wel bij het huis stoppen, maar het ontzettend lang duurt voordat er een kist naar buiten komt, als die al komt. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 22 mei 2017 Rapport Geplaatst: 22 mei 2017 De Deathcare is één van de vreemdere aspecten in de game. In tegenstelling tot de andere problemen lijken Hearses er veel langer over te doen om iets op te lossen? Ik weet niet of dit bewust is, maar ik heb het in al mijn steden gezien. Het is geen groot probleem, het beïnvloedt de omgeving weinig, maar het is wel vreemd om zien. Reageren
Dexist Geplaatst: 22 mei 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2017 21 minuten geleden, _Night-Men_ zei: Fantastisch iets om die domme AI een beetje te corrigeren. Hoe kan het trouwens dat m'n stad (65.000 inwoners) zo nu en dan vol doden ligt? Mijn crematorium- en begraafcapaciteit is ruim verspreid en wel 5x het benodigde. Verkeer loopt ook redelijk vloeiend. Wel valt het me vaak op dat lijkwagens wel bij het huis stoppen, maar het ontzettend lang duurt voordat er een kist naar buiten komt, als die al komt. Het spel heeft zogeheten death waves, dit komt als je snel een grote of meerdere kleinere/grote wijken er bij bouwt dat deze mensen massaal naar je stad komen en dan ook weer massaal dood gaan. En die stormloop aan lijken kunnen je lijkwagens niet aan. En de AI van de lijkwagens is gewoon bagger, een crematorium zal zomaar een lijk kunnen ophalen aan de andere kant van de stad, terwijl daar ook een ander crematorium staat. Al werkt Traffic Manager PE wel een beetje ten goede, daarnaast kan je ook met deze mod services only roads maken. Er bestaat ook een Advanced Hearses AI mod, maar die werkt niet goed met andere AI mods(zoals traffic manager) Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 22 mei 2017 Rapport Geplaatst: 22 mei 2017 Aha, dat verklaart veel. In de tijd dat ik met al die doden bezig was heeft zich een enorm verkeersinfarct gevormd op mijn belangrijkste snelweg. Het ene probleem is weg en het nieuwe dient zich alweer aan. Vind ik toch een van de leukere dingen in het spel. Reageren
Dexist Geplaatst: 22 mei 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2017 Oh ja er is ook nog de opties Disable Despawning (met Traffic Manager) Zitten je straten zo vol Reageren
Votair Geplaatst: 22 mei 2017 Rapport Geplaatst: 22 mei 2017 (bewerkt) http://prntscr.com/fay6xr Tot nu toe mijn stad. EDIT: Een beetje bijgebouwd aan de rechterkant, maar wat zal ik hiervan maken? http://prntscr.com/fays6z RECHTERKANT: http://prntscr.com/faystf Bewerkt: 23 mei 2017 door Votair Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 25 mei 2017 Rapport Geplaatst: 25 mei 2017 Het duurde even, maar ik ben van de files op de snelwegen af. Nu nog het verkeer in mijn wijken regelen Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 25 mei 2017 Rapport Geplaatst: 25 mei 2017 Met zo'n asfalt park zou je in het echt meteen ontslagen worden op het ministerie van infrastructuur. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 25 mei 2017 Rapport Geplaatst: 25 mei 2017 1 uur geleden, _Night-Men_ zei: Het duurde even, maar ik ben van de files op de snelwegen af. Nu zitten ze alleen maar ondergronds (kijk maar naar de witte dots). Je metro maakt trouwens een fantastisch scherpe bocht vanonder! (Heb het altijd vreemd gevonden dat de game daar geen limieten rond kent :v ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.