_Night-Men_ Geplaatst: 25 mei 2017 Rapport Geplaatst: 25 mei 2017 2 uur geleden, Phoenyxar zei: Nu zitten ze alleen maar ondergronds (kijk maar naar de witte dots). Haha nee, dat komt door de kruising in die wijk. Is inmiddels helemaal in orde. 2 uur geleden, Phoenyxar zei: Je metro maakt trouwens een fantastisch scherpe bocht vanonder! (Heb het altijd vreemd gevonden dat de game daar geen limieten rond kent :v ) Ja, het is een beetje een vreemd systeem. Reageren
Dexist Geplaatst: 25 mei 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2017 Voor traffic management is dit ook een uitstekende guide. http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=522776740 Reageren
Joriz Geplaatst: 23 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2017 De uitbreiding 'Green Cities' is sinds afgelopen week uit voor Cities: Skylines. Heb hem natuurlijk uitgeprobeerd. Ben er nog niet helemaal over uit of het meer van hetzelfde is. Naar mijn idee zorgt het nog niet voor echt nieuwe gameplay. Je stad ziet er nu wel echt diverser uit wat wel grappig is. Misschien komt de echter vernieuwing pas met 'Cities Skylines 2'. Wat vinden jullie van deze nieuwe uitbreiding? Reageren
Faenty. Geplaatst: 23 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2017 Nou, ik vind alle uitbreidingen van Cities best karig als je kijkt naar hoeveel het kost; zeker als een gedeelte van de content ook gratis uitkomt. Het is natuurlijk geweldig dat ze gratis dingen toevoegen, maar als je kijkt naar wat je nu precies krijgt met de DLC, dan lijkt het me dat je die DLC niet koopt voor de content, maar eerder om de devs financiele support te geven. Ik weet niet of ik Green Cities zo hoog op de prioriteits lijst zag staan, ik hoopte zelf meer op een DLC die echt sommige gameplay elementen toe zou voegen i.p.v je gebouwen wat minder energie te laten gebruiken. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 13 november 2017 Rapport Geplaatst: 13 november 2017 Dit kan de community toch ook doen dmv de Steam Workshop? Reageren
Dexist Geplaatst: 23 november 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2017 (bewerkt) Sluiproute Cities skylines en uitbreidingen hebben nu kortingen op steam! http://store.steampowered.com/app/255710/Cities_Skylines/ Bewerkt: 23 november 2017 door Dexist Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 27 december 2018 Rapport Geplaatst: 27 december 2018 Ik heb eens een andere benadering geprobeerd. Iedere wijk is een exacte hexagon met zijden van 10 units. Blijkt heel goed te zijn voor traffic want mijn traffic flow is nog altijd 93%. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 27 december 2018 Rapport Geplaatst: 27 december 2018 Ik zie alleen wel een immense verspilling van ruimte binnenin. Misschien toch een idee om dan kleine paadjes of tertiaire weggetjes (al dan niet cul-de-sacs) naar binnen te leggen om die ruimte zo te benutten. Maar een grappig beeld is het wel zo. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 27 december 2018 Rapport Geplaatst: 27 december 2018 Ja klopt, ik zit er nog aan te denken hoe ik dat zal oplossen. Het grote voordeel van dit systeem is dat het allemaal kleine T-splitsingen zijn waardoor traffic flow lekker snel gaat. Dat voordeel wil ik niet direct opheffen maar ik wil de ruimte tegelijk ook wel benutten. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 27 december 2018 Rapport Geplaatst: 27 december 2018 Daarom dat ik ook tertiaire baantjes zeg, liefst doodlopend. Weinig (extra) verkeer en ook kruispunten zonder lichten. Als je trouwens de juiste DLC's hebt kun je dit allemaal zelf ook bepalen, het vlotste is bijna alle verkeerslichten weghalen (zorgt er wel voor dat grote voertuigen zoals trams trager over de kruispunten bewegen). Reageren
Dexist Geplaatst: 3 januari 2019 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2019 Kwam dit tegen op reddit Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 3 januari 2019 Rapport Geplaatst: 3 januari 2019 Oh wauw, het duurde echt wel even voor ik het zag. Er missen wat huizen en ook wat palmbomen aan de andere kant van de River. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.