Gta Ripper Geplaatst: 29 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2015 Bij deze de tutorial waar ik het over had. De tutorial gaat in op de absolute basis van het maken van een signature. Zet het geluid wat harder, want het geluid van het filmpje staat redelijk zacht. Hieronder kun je ook de download links vinden van het PSD bestand, de stock en de render. Succes! Link stock & renderLink PSD bestandResultaat: *Als laatst moet je je design opslaan met File - Save As. Sla hem als PSD op en vervolgens als PNG. Het PSD bestand kun je gebruiken als je dingen in het design nog wilt verbeten.Mochten er nog vragen zijn, mogen deze altijd gesteld worden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 29 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2015 Fijne tutorial, duidelijk uitgelegd voor beginners. Ik ben ook wel eens benieuwd naar een meer geavanceerde tutorial. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 29 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2015 Netjes! Zeker handig voor beginners met Photoshop! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 29 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2015 Fijne tutorial, duidelijk uitgelegd voor beginners. Ik ben ook wel eens benieuwd naar een meer geavanceerde tutorial. Ik heb echt een shitload aan tuts op het forum staan voor de wat meer gevorderde Photoshoppers. Of heb je het over video tutorials? Daar heb ik er als het goed is eentje van. Die is echter niet from the ground up opgebouwd, maar gebaseerd op een al bestaande signature van mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 29 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2015 Ik had het inderdaad over een (soortgelijke) video. Ik zal er vanavond of morgen eens een kijkje naar nemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2015 Dit is een vrij leuke initiatief en vooral handig voor mensen die voor het eerst Photoshop opstarten! :O Ikzelf had ook een hele tijd moeite met een (leuke) Signature maken, gelukkig weet ik nu de basis. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.