Lorenzo572 Geplaatst: 30 januari 2015 Rapport Geplaatst: 30 januari 2015 Ik log net in, en opeens zijn al mijn wapens weg? Reageren
nolms Geplaatst: 30 januari 2015 Rapport Geplaatst: 30 januari 2015 dan ben je mogelijk het doelwit van modders geweest of misschien is het een bug. probeer je console ineens uit te schakelen, misschien heeft ie het nog niet gesaved en heb je ze daarna terug maar mogelijk is dat al te laat. open anders een support ticket https://support.rockstargames.com/hc/en-us/requests/new Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 30 januari 2015 Rapport Geplaatst: 30 januari 2015 Ff de console opnieuw opstarten, anders ticket naar R* Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 30 januari 2015 Rapport Geplaatst: 30 januari 2015 Heb ik ook een keer gehad. Maar ik vond het wel fijn eigenlijk. Nu heb ik alleen wapens die ik ook echt gebruik. En geen stomme mp5 of zo of houten pistooltje (of wat voor pistool het ook is) Alleen een dessert eagle en een standaard pistool die je altijd terug krijgt. Verder gewoon de special carbine en assault shotgun en heavy sniper. Ook hittezoekend RPG en normale RPG en granaat werper. Verder hoef ik niks Ow en uzi en sticky bombs voor in de auto Reageren
Michael Geplaatst: 30 januari 2015 Rapport Geplaatst: 30 januari 2015 (bewerkt) Ik heb een keer gehad dat mijn wapens verdwenen, ga naar singleplayer en ga terug naar Grand Theft Auto Online. Als het dan niet lukt, stuur dan een ticket in bij Rockstar Games. Bewerkt: 30 januari 2015 door Asphyxiated Reageren
Lorenzo572 Geplaatst: 30 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2015 Bedankt voor jullie hulp, uiteindelijk had ik ze terug na een keer opnieuw opstarten Reageren
Strymon Geplaatst: 18 februari 2015 Rapport Geplaatst: 18 februari 2015 Heb ik ook een keer gehad. Maar ik vond het wel fijn eigenlijk. Nu heb ik alleen wapens die ik ook echt gebruik. En geen stomme mp5 of zo of houten pistooltje (of wat voor pistool het ook is) Alleen een dessert eagle en een standaard pistool die je altijd terug krijgt. Verder gewoon de special carbine en assault shotgun en heavy sniper. Ook hittezoekend RPG en normale RPG en granaat werper. Verder hoef ik niks Ow en uzi en sticky bombs voor in de auto Je kan je wapens gewoon weggooien als je ze niet wil.. selecteert wapen op t wapenwiel en druk driehoekje.. dan ben je er voorgoed vanaf. Het wapen valt op de grond, je kan hem dan zelf weer oppakken of je vrienden ook bijvoorbeeld! Reageren
QustomiZed Geplaatst: 26 februari 2015 Rapport Geplaatst: 26 februari 2015 Heb ik ook een keer gehad. Maar ik vond het wel fijn eigenlijk. Nu heb ik alleen wapens die ik ook echt gebruik. En geen stomme mp5 of zo of houten pistooltje (of wat voor pistool het ook is) Alleen een dessert eagle en een standaard pistool die je altijd terug krijgt. Verder gewoon de special carbine en assault shotgun en heavy sniper. Ook hittezoekend RPG en normale RPG en granaat werper. Verder hoef ik niks Ow en uzi en sticky bombs voor in de auto Je kan je wapens gewoon weggooien als je ze niet wil.. selecteert wapen op t wapenwiel en druk driehoekje.. dan ben je er voorgoed vanaf. Het wapen valt op de grond, je kan hem dan zelf weer oppakken of je vrienden ook bijvoorbeeld! Kan ze niet weggooien.... Reageren
Strymon Geplaatst: 28 februari 2015 Rapport Geplaatst: 28 februari 2015 Heb ik ook een keer gehad. Maar ik vond het wel fijn eigenlijk. Nu heb ik alleen wapens die ik ook echt gebruik. En geen stomme mp5 of zo of houten pistooltje (of wat voor pistool het ook is) Alleen een dessert eagle en een standaard pistool die je altijd terug krijgt. Verder gewoon de special carbine en assault shotgun en heavy sniper. Ook hittezoekend RPG en normale RPG en granaat werper. Verder hoef ik niks Ow en uzi en sticky bombs voor in de auto Je kan je wapens gewoon weggooien als je ze niet wil.. selecteert wapen op t wapenwiel en druk driehoekje.. dan ben je er voorgoed vanaf. Het wapen valt op de grond, je kan hem dan zelf weer oppakken of je vrienden ook bijvoorbeeld! Kan ze niet weggooien.... Dat is apart.. speel je ps4? op de ps3 kon dit altijd.. ik heb t de laatste tijd niet gedaan dus zal het vandaag eens proberen! Reageren
nolms Geplaatst: 28 februari 2015 Rapport Geplaatst: 28 februari 2015 ik kan ze op de ps4 gewoon nog weg gooien Reageren
QustomiZed Geplaatst: 1 maart 2015 Rapport Geplaatst: 1 maart 2015 ik kan ze op de ps4 gewoon nog weg gooien Ik krijg ze echt niet gedropt op straat met driehoekje Reageren
nolms Geplaatst: 2 maart 2015 Rapport Geplaatst: 2 maart 2015 misschien ligt het aan de plek waar je staat, soms krijg ik ook wel eens can't drop waepon here Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 2 maart 2015 Rapport Geplaatst: 2 maart 2015 Je moet je weapon wheel L1 ook ingedrukt houden om je wapens te droppen. En dan driehoekje. Bij mij gaf hij dat gister gewoon aan op ps4, ik heb het echter niet geprobeerd. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 2 maart 2015 Rapport Geplaatst: 2 maart 2015 Ik heb ooit eens mijn Heavy Sniper uitgeleend in Coveted aan een vriend en na het sniper gedeelte ook weer teruggekregen maar toen ik van sessie wisselde was ik 'm kwijt. (PS3) Weet niet of ze dit inmiddels gefixt hebben. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.