DENNUSZ Geplaatst: 30 januari 2015 Rapport Geplaatst: 30 januari 2015 hoooi! ik heb op GTA IV een paar carmods gedownload, werken perfect etc! alleen de camera is echt een groot drama, het hangt veelste laag zoals je ziet op de foto, nou heb ik wel een paar mods gevonden maar het is niet wat ik zocht.. ik moet alleen een mod voor de camera hebben ipv camera en health en wapens etc.. gewoon de camera.. haha want zo rijden is niet echt fijn, en ik kan wel de camera omhoog blijven zetten maar na 1 seconde zakt die weer tot de grond. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 30 januari 2015 Rapport Geplaatst: 30 januari 2015 Staat er bij de instellingen niet ergens iets van Vehicle camera height ? In ieder geval is dit volgens mij wel het geval op de consoleversie van de game, misschien dat dit ook in te stellen is op de PC versie. Reageren
DENNUSZ Geplaatst: 31 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2015 staat niet op de pc versie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.