ertine Geplaatst: 25 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2005 ik heb iets fout gedaan in de map van SA ik krijg het niet meer goed nu wil ik mijn save game ergens tijdelijk eve oplaan en dan SA deinstalleeren en dan die save game er weer in doen wie kan mij uitleggen hoe dit moet??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 25 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2005 (bewerkt) Heel san andreas verwijderen en dan je save game in een apparte map plaatsen. Dan weer heel opnieuw installeren en je save-game er weer in plaatsen. Dan moet het waarschijnlijk wel lukken,maar dit past beter bij hardware. Bewerkt: 25 juli 2005 door Renne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 25 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2005 (bewerkt) Haal je savegame uit de map: C:\Documents and Settings\*Jouw Dir*\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files @ Renne: Daar was die zelf ook al achter Bewerkt: 25 juli 2005 door RTS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ertine Geplaatst: 25 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2005 ok thnx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ertine Geplaatst: 25 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2005 maar wat is nu mn save game:? gta sa.set GTASAsf 1.b sa-ufiles sa-utrax Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phenx Geplaatst: 25 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2005 (bewerkt) GTASAsf 1.b Bewerkt: 25 juli 2005 door Phenx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.