Kleine_molukkertje Geplaatst: 1 februari 2015 Rapport Geplaatst: 1 februari 2015 Beste forums Als mensen op mijn Auto een sticky bomb gooien gaat mij auto ontploffen maar bij sommige online spelers ontploft hun auto's niet als ik een sticky bomb gooi kan ik dat ook ?? Alvast bedankt Reageren
aron24 Geplaatst: 1 februari 2015 Rapport Geplaatst: 1 februari 2015 Dat komt waarschijnlijk, omdat ze daar tegen beschermd zijn(is dit mogelijk?) Het blijven, al dan niet vrij vernuftige, geïmproviseerde explosieven en zijn dan ook niet heel stabiel Deze quote komt van GTA wiki, dit kan ook een verklaring zijn. Ze niet echt stabiel dus. Reageren
Niked Geplaatst: 1 februari 2015 Rapport Geplaatst: 1 februari 2015 Eenmaal je hem hebt gegooid moet je natuurlijk op het linkse pijltje drukken om hem te laten ontploffen. Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 1 februari 2015 Rapport Geplaatst: 1 februari 2015 Dat komt door lagg volgens mij. Ik heb dit probleem ook al verscheidene keren gehad met RPG's toen ik iemand wilde opblazen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.