Geplaatst: 1 februari 201510 jaren comment_2279580 Hallo, Ik heb ongeveer 4 maanden geleden een ps3 via MP gekocht, maar ineens hangt gta V vast. Ik kan dan mn ps3 alleen via de uit/aan knop uitzetten. Heb gta opnieuw gedownload helaas werkt niet plus al mijn save files zijn weg, zat al 50,9 in game. Hoop dat iemand een oplossing heeft, Groetjes Samuel
Geplaatst: 1 februari 201510 jaren comment_2279627 Hallo, Ik heb ongeveer 4 maanden geleden een ps3 via MP gekocht, maar ineens hangt gta V vast. Ik kan dan mn ps3 alleen via de uit/aan knop uitzetten. Heb gta opnieuw gedownload helaas werkt niet plus al mijn save files zijn weg, zat al 50,9 in game. Hoop dat iemand een oplossing heeft, Groetjes Samuel Probeer eens deze stappen te volgen: https://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200148946-General-tips-to-keep-your-console-running-well
Hallo,
Ik heb ongeveer 4 maanden geleden een ps3 via MP gekocht, maar ineens hangt gta V vast.
Ik kan dan mn ps3 alleen via de uit/aan knop uitzetten.
Heb gta opnieuw gedownload helaas werkt niet plus al mijn save files zijn weg, zat al 50,9 in game.
Hoop dat iemand een oplossing heeft,
Groetjes Samuel