Dinosaur Geplaatst: 1 februari 2015 Rapport Geplaatst: 1 februari 2015 Ja, ik ben ook Psycholoog en Spreekuur (tijdje geleden hier aangemeld, maar helemaal vergeten en ga nu 't photoshoppen weer iets meer oppakken) A Cruce Salus Heil van het Kruis Tips? Toevoegingen? ^^ Reageren
.Sharingan Geplaatst: 1 februari 2015 Rapport Geplaatst: 1 februari 2015 Het doet me denken aan een of ander trippy rave affiche. Vind dit echt super vet! Heb je meer? Reageren
Dinosaur Geplaatst: 1 februari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2015 Het doet me denken aan een of ander trippy rave affiche. Vind dit echt super vet! Heb je meer? Jep, hier staat nog ergens een oud topic van me (was vergeten dat ik hier zat, dus account niet geactiveerd) met in de titel "polarbear". En op m'n laptop nog wat ouder werk. Zal proberen wat actiever te blijven maken, reageren en posten ^^ Reageren
3L1077 Geplaatst: 1 februari 2015 Rapport Geplaatst: 1 februari 2015 Wauw. Take my respect, sir! Ongelofelijk design. Alles zit er goed voor mij. De kleuren, compositie, ideeën, (subtiele) tekst en finesse. Ik doe je het niet na. Blijf hier zeker even rondhangen! Reageren
Michael Geplaatst: 1 februari 2015 Rapport Geplaatst: 1 februari 2015 Heel erg netjes inderdaad! Ik wil heel graag meer zien! Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 2 februari 2015 Rapport Geplaatst: 2 februari 2015 Het is inderdaad een hele mooie Artwork geworden. Verder is het heel kleurrijk en erg fantasievol. Ben benieuwd voor meer van zulke mooie Artworks, ik houd overigens ook van die fantasierijke werken! Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 2 februari 2015 Rapport Geplaatst: 2 februari 2015 (bewerkt) Echt een heel dope design. Is dit het fullsize ontwerp? Of is dit een verkleinde versie? Dat is namelijk gelijk mijn grootste commentaar hier op dat ik het canvas waar op je hebt gewerkt te klein vind. Met een design als dit heb ik het idee dat veel van de details in het ontwerp wat beter naar boven komen op een groter canvas. Verder zou ik de blaadjes achterwege gelaten hebben, of net iets anders er in verwerkt hebben. Ik vind de blaadjes er iets te veel uit komen en ze passen niet helemaal bij het geheel. Dit stijltje staat me wel aan, ik zou graag meer willen zien! Bewerkt: 2 februari 2015 door Gta Ripper Reageren
Silverbyte Geplaatst: 4 februari 2015 Rapport Geplaatst: 4 februari 2015 Ziet er supervet uit, man! Qua kleurgebruik doet het me denken aan mijn eigen werk, maar jij past de zoete, frisse tinten weer op een heel andere manier toe, en dat doe je geweldig. Het ademt ijs en kou, terwijl er toch ook iets warms in zit. Heel knap wat je allemaal oproept, ook met de lijnen die een soort web vormen tussen het gewei van het rendier. Heel tof! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.