Mr CJ Geplaatst: 3 februari 2015 Rapport Geplaatst: 3 februari 2015 Sinds vorige week heb ik al enkele 'rare jobs' tegen gekomen... Jobs gemaakt door een hacker. Zo heb ik al een race gevonden waar je heen en weer op een brug moet rijden, maar onder de brug staan er plots 10tallen windmolens waarbij hun wieken door de beton gaan Hier door rijden is niet gemakkelijk omdat je altijd een slag krijgt van de wieken. Verder kreeg ik nog een uitnodiging voor een race in dezelfde gare maar dan per fiets. Toen stonden er ook windmolens, maar ook reusachtige kegels en een 'ja knikkende oliepomp', een ufo, en een meteoriet.... Dag nadien kreeg ik een capturejob waarbij je een fiets moet nemen van fietsende koeien die een berg afrijden. Zijn er nog mensen die zulke jobs gekregen hebben? Reageren
Froodooo Geplaatst: 3 februari 2015 Rapport Geplaatst: 3 februari 2015 Ik denk niet dat je gehackt ben, maar te maken hebt met een custom job, gemaakt door andere spelers. En ja, dan kan het er soms raar aan toe gaan. Reageren
cyrus_beukbaard Geplaatst: 3 februari 2015 Rapport Geplaatst: 3 februari 2015 Ik hou van dit soort jobs. Geweldig veel lol kun je daar mee hebben... Reageren
Mr CJ Geplaatst: 3 februari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2015 (bewerkt) Natuurlijk ben ik niet gehackt! Maar zoals cyrus_beukbaard zegt is dit enorm veel lol als je dit speelt met vrienden. Daarom zoek ik nog van die jobs linkje naar die race is deze: http://rsg.ms/a6b2e3a en met koeien op een bmx klik op deze http://rsg.ms/5418bdb Bewerkt: 3 februari 2015 door Mr CJ Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 3 februari 2015 Rapport Geplaatst: 3 februari 2015 Hmm... Vreemd, ik kom zulke jobs maar zelden tegen... Voor de rest kan je veel lol en plezier hebben met "Player created jobs". Verder speel ik maar heel weinig Deathmatches, Captures, Last Team Standigs enz. Reageren
mert17 Geplaatst: 4 februari 2015 Rapport Geplaatst: 4 februari 2015 ja het is wel lol maar je verdient weinig geld en weinig rp Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 4 februari 2015 Rapport Geplaatst: 4 februari 2015 Dit is toch lachen joh! Die zijn het leukst! Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 4 februari 2015 Rapport Geplaatst: 4 februari 2015 Het leuke van deze jobs vind ik dat je bijna altijd net zo veel kans hebt om te winnen als iemand anders. Vaak komt het hier op geluk aan en niet op racevaardigheid. Mooi voor de mensen die geen ster in races zijn, zoals ik. :$ Reageren
Together Geplaatst: 4 februari 2015 Rapport Geplaatst: 4 februari 2015 Deze jobs zijn geweldig! Al hou ik ook wel van de 'stunt' race's met een moter. Zoals van de ene wolkenkrabber naar de ander. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 5 februari 2015 Rapport Geplaatst: 5 februari 2015 (bewerkt) Het leuke van deze jobs vind ik dat je bijna altijd net zo veel kans hebt om te winnen als iemand anders. Vaak komt het hier op geluk aan en niet op racevaardigheid. Mooi voor de mensen die geen ster in races zijn, zoals ik. :$ Naja, in plaats van racevaardigheid komt rijvaardigheid aan de pas. Hoe ben je met je controller als je van ramp naar ramp naar ramp moet springen/rijden in de lucht. Dat moet je dan vet voorzichtig doen en gefocust. Dus soms is het geluk maar vaak is het ook gewoon of je gefocust en met geduld aan het rijden bent. Geduld om alles zo rustig aan mogelijk te doen en niet met alle energie met je auto doorrammen want dan gaat het mis Voorbeeldje: Deze is ook leuk Bewerkt: 5 februari 2015 door GTAKevin023 Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 5 februari 2015 Rapport Geplaatst: 5 februari 2015 De fietsraces zijn in dit geval ook altijd een succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.