Jump to content

Allerhande rare jobs


Mr CJ

Recommended Posts

Sinds vorige week heb ik al enkele 'rare jobs' tegen gekomen...

Jobs gemaakt door een hacker.

Zo heb ik al een race gevonden

waar je heen en weer op een brug moet rijden, maar onder de brug staan er plots 10tallen windmolens waarbij hun wieken door de beton gaan

Hier door rijden is niet gemakkelijk omdat je altijd een slag krijgt van de wieken.

Verder kreeg ik nog een uitnodiging voor een race in dezelfde gare maar dan per fiets. Toen stonden er ook windmolens, maar ook reusachtige kegels en een 'ja knikkende oliepomp', een ufo, en een meteoriet....

Dag nadien kreeg ik een capturejob waarbij je een fiets moet nemen van fietsende koeien die een berg afrijden.

Zijn er nog mensen die zulke jobs gekregen hebben?

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm... Vreemd, ik kom zulke jobs maar zelden tegen... Voor de rest kan je veel lol en plezier hebben met "Player created jobs".

Verder speel ik maar heel weinig Deathmatches, Captures, Last Team Standigs enz.

Link to comment
Delen op andere websites

Het leuke van deze jobs vind ik dat je bijna altijd net zo veel kans hebt om te winnen als iemand anders. Vaak komt het hier op geluk aan en niet op racevaardigheid. Mooi voor de mensen die geen ster in races zijn, zoals ik. :$

Naja, in plaats van racevaardigheid komt rijvaardigheid aan de pas. Hoe ben je met je controller als je van ramp naar ramp naar ramp moet springen/rijden in de lucht. Dat moet je dan vet voorzichtig doen en gefocust. :) Dus soms is het geluk maar vaak is het ook gewoon of je gefocust en met geduld aan het rijden bent. Geduld om alles zo rustig aan mogelijk te doen en niet met alle energie met je auto doorrammen want dan gaat het mis :D

Voorbeeldje:

Deze is ook leuk :D

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...