Dinosaur Geplaatst: 3 februari 2015 Rapport Geplaatst: 3 februari 2015 (bewerkt) Mee begonnen en weer laten liggen... en weer meer begonnen maar weer laten liggen xD uitdaging van mezelf omdat ik juist heel erg van felle en koude kleuren houd, maar helemaal niet van deze gelige tint xD Even inspiratieloos, misschien maak ik 'm nog af xD Tips/suggesties so far? - - - - - - - - - - - - V2 Hele andere kant opgeslagen. Ik weet nog steeds niet of ik 'm af vind xD "The Cold One" BG stock; http://i58.tinypic.com/30rs8dt.png Bewerkt: 3 augustus 2015 door Dinosaur Reageren
RUBENN Geplaatst: 3 februari 2015 Rapport Geplaatst: 3 februari 2015 Vet om verschillende media te gebruiken in één werk! Zelf zou ik wel dat tafeltje (?) linksonder weghalen, en de helft van de poten zoals hier gedaan is zou ik zowieso achterwege laten Ik zie graag meer werk van je! Reageren
Dinosaur Geplaatst: 3 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2015 De manips van 3L1077 hebben me eraan herinnerd dat ik deze nog had liggen en inspireerden me om hier wat mee te doen xD Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 20 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2015 Die bovenste is écht supergoed gelukt. Ik houd wel van die cartoon/getekende stijl die je hebt gebruikt. De zon is ook erg mooi gemaakt met die witte lijnen erbij. Alleen de tafel links onderin lijkt er gewoon ingeplakt te zijn en het hart dat aan de vogel vast zit past niet zo goed bij de getekende stijl, maar het ziet er niet verkeerd uit. Mijn complimenten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.