Silverbyte Geplaatst: 4 februari 2015 Rapport Geplaatst: 4 februari 2015 Meerdere, zelfs! Na een week of twee weinig pennen ter hand te hebben genomen, heb ik nu de smaak weer aardig te pakken. Hier werkte ik weer eens met patronen, zoals je die veel zag in mijn oudere werk: Hier besloot ik eens mijn passie voor tekenen te combineren met mijn liefde voor sneakers. Ik tekende de nieuwe reissue van de Adidas Campus 80: Tot slot nog de cover die ik maakte voor Passion, de nieuwe single van Deep Asleep die deze week uitkomt bij Diepgraven Records: Ik hoor graag jullie reacties! Reageren
Together Geplaatst: 4 februari 2015 Rapport Geplaatst: 4 februari 2015 Zo! Dat ziet er weer super uit! Ik doe je het zeker niet na. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 5 februari 2015 Rapport Geplaatst: 5 februari 2015 Wauw, alweer nieuwe tekeningen Jouw tekeningen zijn nogal vol en druk, maar dat maakt 'm zo speciaal :O Reageren
Silverbyte Geplaatst: 8 februari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2015 Dank voor de reacties! Vanaf vandaag heb ik ook een eigen beeldcolumn op Versheid, waarin ik elke week een geinig tekeningetje maak over de actualiteit. Ik ben er al drie jaar redacteur, maar dat ik dit nu ook mag doen is heel tof, want ik bereik in één keer een heleboel mensen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.