GTAKevin023 Geplaatst: 5 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2015 Hey, Vraag jij jezelf wel eens af of je misschien op een foto of op een video staat op internet? Zonder dat je het zelf weet? Bijvoorbeeld een familie filmpje op youtube in de dierentuin en jij loopt dan voorbij. Of er is een vakantiefoto gemaakt en op facebook gezet van iemand en jij staat er op de achtergrond bij zonder dat je het door heb Vraag jij je dit wel eens af en wat vind je daar dan van? Gr GTAKevin023. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 5 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2015 In de wereld van tegenwoordig vraag ik me meer af op welke filmpjes ik niet sta. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 5 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2015 In de wereld van tegenwoordig vraag ik me meer af op welke filmpjes ik niet sta. Ik sluit me hier bij aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 5 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2015 Ik zou die foto's en filmpjes best willen zien. Dan herinner ik me weer wat ik toen gedaan had. Waarschijnlijk zou ik ook in de lach schieten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 5 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2015 Lijkt me best leuk om dat terug te zien, maar op een gegeven moment wordt het ook vervelend/falend als je jezelf weer eens iets doms hoort zeggen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 5 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2015 Ik ben vanochtend nog door een fotomoment van een meisje gelopen die haarzelf fotografeerde in de sneeuw, dus ik zal nu wel in tig whatsapp groepen staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
herobriner007 Geplaatst: 5 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2015 Ik sta op het internet ook wel bekend als 1337 4ñ0ñ¥m0▼5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2015 Ik denk het niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2015 (bewerkt) Volgens mij niet. Bewerkt: 1 maart 2015 door Tommie59 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 13 januari 2017 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2017 Nee, maar ik weet wel dat het zo is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.