Jump to content

Wat zal ik halen? |Jouw mening|

Recommended Posts

Geplaatst:

Jow jow jow! Ik ben imran, ik ben 11 jaar en ik zit momenteel in groep 7, over 5 maanden krijg ik men eindtoets (leuk!) maar daar gaat het niet om, morgen krijgen we onze rapporten terug en van m'n ouders krijg ik 1 van de 2 consoles als m'n rapport goed is, ik weet het nog niet maar ik doe het toch alvast. Wat is een betere console MET een goede core enzo, iedereen heeft een playstation 4 maar ik ben nog niet zo zeker, want bijna elke Youtuber gaat voor PS4 maar dan heb je weer dat ik in KattenIlluminati zit en ik wil gijs adden op ps4 dus ik ben niet zo zeker! Bedankt dat je hebt gereageerd! En gelezen dag!

Geplaatst:

Het hangt grotendeels van jezelf af. Spelen jouw vrienden vaak op de PlayStation of heb je meer vrienden met een Xbox? Ik heb zelf voor een Xbox One gekozen en nog geen moment spijt gehad. Heb je een PlayStation alleen voor het gamen, of vind je -net als ik- de meerdere apps ook interessant? Dan kan je misschien beter voor een Xbox One kiezen, de Kinect is ook een leuke toevoeging.

Xbox Live heeft de laatste tijd (niet uit de lucht gegrepen) een betere uptime dan het netwerk van PlayStation, het zal geen enorm verschil wezen maar het is misschien iets om je keuze makkelijker te maken.

Ik zou je alleen willen aanraden om op gevoel uit te gaan en niet te snel luisteren naar mensen die: "PS4/Xbox 4 life" zeggen.

Geplaatst:

PS4 lijkt mij inderdaad de beste keuze voor jou. Ik neem aan dat je er vooral op wil gamen?

Netwerk hoef je niet naar te kijken, zoals Venzio hierboven al aanhaalde. Verschil is zeer klein.

Geplaatst:

Oh god waar gaat het heen met de wereld :7 .

OT: Het ligt eraan waar jouw vrienden ook op spelen. Spelen ze op Playstation? Ga dan voor dat en andersom. Niet te vergeten dat hij 11 is dus wat jullie hierboven neerzetten zal hij waarschijnlijk niet begrijpen. Of hij snapt het uiteraard allemaal al.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zou gewoon voor de console gaan die je vriendjes ook hebben. :Y

Bewerkt: door .Sharingan
Geplaatst:

Mooi dat je mag kiezen van je ouders. :) Ik heb een xbox 360 gekregen toen hij net uitwas. De oude 360 witte arcade :puh: Sindsdien speel ik gewoon op de 360 en ben niet zelf overgegaan naar een PS3 omdat ik dat lullig vond. Heb alleen me 360 omgeruild voor een Super Slim 360 versie en die heb ik ook weer van me vader gehad. Me oude witte arcade heb ik nog, doet het ook nog, maar deze is gewoon beter.

Maar dat is mijn verhaal. :puh: We zijn hier voor jou en als ik jou was zou ik dan wel voor de PS4 kiezen omdat ik het gevoel heb dat de PS4 meer te bieden heeft (games) en ook iets mooier beeld heeft en meer spelers. 9 van de 10 keer zijn mensen die je tegenkomt op school of op je werk eigenaar van een PS3 of PS4. Ben zelden een xbox speler tegen gekomen.

Dus kies verstandig. :) Als ik vroeger van me ouders ook mocht kiezen dan was ik voor de PS3 gegaan maar ik kreeg een 360 en daar ben ik ook heel erg blij mee. Maar ik speelde gewoon voor de 360 op de PS2 en heb nog nooit een op de 1e xbox gespeeld. Maar 360 is absoluut niet slecht en de xbox one ook niet denk ik.

Geplaatst:

PS4! Qua gamen is de PS4 een stukken beter, en veel meer mensen hebben zo'n console.

De Xbox One verkoopt hartstikke slecht en z'n prijs is flink gedaald door het slechte verkopen.

Geplaatst:

Zelf zou ik voor een PS4 gaan, omdat je dan met je vrienden kan gamen zoals je zelf aangeeft. Wel zal je hierbij een vast bedrag moeten moeten per jaar of per drie maanden, maar dit is ook met de Xbox One het geval. Verder kan ik niet echt vergelijkingen maken omdat ik al sinds jaar en dag op de Playstation game. Naar mijn beleving is de Playstation ietsjes populairder dan de Xbox One, maar dat maakt niet heel erg veel uit, denk ik.

Geplaatst:

PS4! Qua gamen is de PS4 een stukken beter, en veel meer mensen hebben zo'n console.

De Xbox One verkoopt hartstikke slecht en z'n prijs is flink gedaald door het slechte verkopen.

:7, ga niet zo maar dingen roepen die onjuist zijn.

De Xbox One is in november en december vaker verkocht dan alle andere consoles. Dat komt inderdaad mede door een (tijdelijke!) prijsdaling, maar dat is een kwestie van marketing. De maand november was zelfs de beste 'ooit' van Microsoft, met de meeste activiteit die ze ooit hebben gehad (Xbox 360 & Xbox One gecombineerd). Er zijn nog steeds meer mensen met een PS4 door de geweldige start, maar het verschil wordt wel kleiner.

Zeggen dat de PS4 stukken beter is ook een argument van niets, het verschil is nauwelijks zichtbaar in de meeste games en ZEKER niet 'stukken beter'.

Geplaatst:

Oeps, alweer zo'n domme fout van mij... :duh:

Ik kwam met zo'n argument omdat m'n klasgenoten zeiden dat de Xbox One zo slecht wordt verkocht.

En toen ging ik daar zo domweg in geloven, bedankt voor het verhelderen.

Ennuh ik probeerde gewoon te zeggen dat een PS4 een aanrader is qua gaming, met vrienden online, internetten.

Als het op de graphics aankomt, dan is er niet zoveel verschil. Maar 't is vooral jouw keuze ;)

Geplaatst:

Merkte ik, ik was onlangs naar de Bart smit geweest en wat bleek: een grote actie op de Xbox One bundels omdat ze zogenaamd zo goed verkoopde..

En ik heb beslist dat ik voor de PS4 ga dus (misschien) zien jullie mij binnenkort eens online? xD En ik ga deze halen:

http://www.mediamark...on 4 GTA V Pack + PSPlus voor 3 maandjes, of langer Thanks iedereen, ik heb voor de ps4 gekozen omdat ik op pu.nl toch ff naar de specs enzo heb gekeken wat blijkt dat de PS4 helemaal top is alleen de controler ligt niet zo goed in je handen denk ik!

Geplaatst: (bewerkt)

Ik had persoonlijk voor een PlayStation gegaan, maar ik denk dat je sowieso moet kijken naar je eigen smaak. De consoles verschillen maar weinig, met een bundel bij PlayStation zou je bijvoorbeeld een PlayStation 4 kunnen krijgen, met een headset en Grand Theft Auto V. Ik geloof dat deze actie er ook wel is bij Media Markt. Ik ga mezelf niet mengen tussen de discussie welke consoles beter zijn, want die zijn toch hopeloos. :7

Edit: Topicstarter heeft al deze bundel gevonden bij Media Markt.

Bewerkt: door Asphyxiated

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...