Ezra24rct3 Geplaatst: 7 februari 2015 Rapport Geplaatst: 7 februari 2015 (bewerkt) Ik start vanochtend m'n PC op, en deze had, ineens, een hele lage resolutie, en het zag er niet uit zoals t normaal is. Ik had de drivers opnieuw geinstalleerd en Windows zelfs gereset, en daarna opnieuw de drivers geinstalleerd. Ik had toen heel even normaal beeld, maar toen werd t zwart en klonk t alsof je een USB eruit trekte, althans zo'n geluidje maakte t. Toen kwam er weer beeld en was het weer alsof er geen drivers geinstalleerd waren. Ik praat hier over een GTX480. Bewerkt: 7 februari 2015 door Ezra24rct3 Reageren
GolfG60 Geplaatst: 7 februari 2015 Rapport Geplaatst: 7 februari 2015 Wss een driver/kernel crash, probeer een oude/stabiele driver te installeren en anders de nieuwste beta versie Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 7 februari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2015 Ik heb de heletijd dezelfde gehad. Nja, ik heb nu wat met de beeldresolutie in Windows zelf gekut zodat t er wat beter uitziet. Ik zal binnenkort een andere driver zoeken. Reageren
Dastard Geplaatst: 8 februari 2015 Rapport Geplaatst: 8 februari 2015 Heb je het Nvidia GeForce Experience programma geinstaleerd? Dat is namelijk een érg eenvoudige manier om je GPU gemakkelijk en veilig up te graden. Zeker een aanrader. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 8 februari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2015 Ja, die heb ik geinstalleerd. Via die heb ik toen de nieuwste driver geinstalleerd (347.25) alleen crashde het programma tijdens het verwijderen van de oude driver. Toen had ik t afgesloten en opnieuw laten zoeken, maar hij zei dat ik op de nieuwste zat. Toen had ik Windows gereset en de drivers handmatig gedownload. Daarna had ik ff goed beeld, maar toen werd t beeld zwart voor een seconde en had ik weer t zelfde. Reageren
Sublime Geplaatst: 8 februari 2015 Rapport Geplaatst: 8 februari 2015 Een soorgelijk probleem heb ik ook gehad. Bij mij kwam het door windows Update die telkens een niet werkende driver voor mijn computer downloadde. Toen had ik hiervoor automatisch updaten uitgezet en zelf een driver geinstalleerd en toen bleef het werken. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 8 februari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2015 Ik had het al uitgezet, en daarna 1 handmatig geinstalleerd, maar, zoals ik al zei, werkt die ook niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.