iRico Geplaatst: 9 februari 2015 Rapport Geplaatst: 9 februari 2015 (bewerkt) "I'm back" <3. Rate maar wat geef me maar wat tips ofzo. ;D. Geen haat alsjeblieft . (Kritiek is wat anders dan haat ;D) AVA Banner/Sign The Survivors VA Youtube banner Clan logo van Nation 8 van lid Clouds Vright Apocalypse member DEADLY DeGameKing ;] PsyQo {me} Logo Lucky Generation clan logo Lucky Generation Wallpaper Vright_SpookZ Youtube banner The Criminal Legends V3.0 3D YaraskyGaming logo edited (verkut) CloudFX Youtube banner Dat was het dan! PEACE -Rico Bewerkt: 9 februari 2015 door iRico Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 9 februari 2015 Rapport Geplaatst: 9 februari 2015 Voor een beginner ben je hartstikke goed bezig en wat mij opvalt is, dat je leuke, kleurrijke effecten gebruikt. Ben erg benieuwd naar nieuwe en ambitieuze werken Reageren
KoningJesper Geplaatst: 15 februari 2015 Rapport Geplaatst: 15 februari 2015 Vooral die "Spook" en die "Game king" zijn heel erg mooi! Reageren
RUBENN Geplaatst: 15 februari 2015 Rapport Geplaatst: 15 februari 2015 Zitten zeker een stel mooie tussen! Maar wat bij de meesten wel opvalt is dat je (te) veel technieken gebruikt en dat het wat 'overdone' overkomt... Het is juíst het lastigst om niet teveel aspecten in de ontwerpen toe te passen Maar blijf vooral doorgaan met ontwerpen en hier posten! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.