super_senne Geplaatst: 10 februari 2015 Rapport Geplaatst: 10 februari 2015 budget:€300 Doel:gaming/word/internet Bedrijf:iniedergeval geen apple Rand appretuur.:ja, maar staat los van het budget. Een muis SSD, ja of nee?:nee Besturingssysteem:windows 7/8 Onderdelen die je nog wilt hergebruiken:nee Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate:niet in elkaar zetten Extra koeling (voor overklokken)?:nee Ik heb wel een laptop gevonden, maar is hij goed? http://www.bol.com/nl/p/packard-bell-easynote-tg71bm-1145nl8-1bmlno1-laptop/9200000032485727/?Referrer=ADVNLGOO002021-G-12132102644-S-98375029004-9200000032485727 Reageren
KoningJesper Geplaatst: 10 februari 2015 Rapport Geplaatst: 10 februari 2015 Wat voor gaming? Met die prijs kan je hoogstens Spele.nl spelen Reageren
super_senne Geplaatst: 10 februari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2015 Wat voor gaming? Met die prijs kan je hoogstens Spele.nl spelen niet zo verschikkelijk zware games, die doe ik op kijn pc wel. Maar gewoon unturned of minecraff ofzo. Een laptop is wat meer draagbaar, en ik heb geen zin om 500/600 euro uit te geven aan een laptop terwijl ik een pc van duizend euro heb. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 10 februari 2015 Rapport Geplaatst: 10 februari 2015 Ik denk dat je geen MC kan spelen op deze laptop Reageren
super_senne Geplaatst: 10 februari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2015 Ik denk dat je geen MC kan spelen op deze laptop mij leek het een goede laptop, goed geheugen, volgen mij wel een goede proccesor en 4 gb ram geheugen is toch goed?mag ik hier uitleg over? Reageren
NicolaB Geplaatst: 10 februari 2015 Rapport Geplaatst: 10 februari 2015 Voor een gaminglaptop zal je wat meer moeten neertellen. Afhankelijk natuurlijk van je eisen zal dat gemiddeld gezien wat duurder liggen dan de desktop-versie (een pc met een kast). Dat loopt voor een degelijke gamelaptop al snel op tot €1000,- Behalve geheugen en processor, speelt de accuduur en de videokaart ook een belangrijk element hierin. De standaard GPU (videochip) die deze laptop heeft (Intel HD graphics) vind je op vele laptops, maar is geen GPU om mee te gamen. Wil je een middlemode gaminglaptop (qua prijs), dan moet je eigenlijk of voor een ouder model kiezen of je moet je plan aanschroeven (bijv. Gaming-PC + goedkopere (zakelijke) laptop of duurdere gaming-laptop) Ikzelf vind Tweakers altijd wel een handige site om dit soort producten op te vergelijken, misschien helpt het. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 11 februari 2015 Rapport Geplaatst: 11 februari 2015 (bewerkt) Nee. Ik raad je deze laptop hard af. Hiermee kan je hoogstens browser spelletjes spelen. Verwacht niet dat je hier +/- 30 FPS kan halen in Minecraft op z'n laagste. First off, de Intel Celeron is een 32-bit processor familie. Dit betekent dus dat er 32-bit Windows op staat. Ik raad dit hard af om te gamen. Ik heb ook een tijdje gedraaid op 32 bit, en dit was niet te doen kwa games. Ik haf een hele schijf vol met games die ik niet kon runnen, en welke ik nu wel kan runnen, omdat ik 32-bit had. En dat er 4gb ram inzit betekent niet dat die goed is. Je merkt alleen de snelheid van t ram geheugen als de combinatie met je processor goed is. En dat is die in dit geval niet. En hier zit geen discdrive in. Wat dus betekent dat je niets aan CD games hebt. Dit is meer een laptop welke je voor word gebruikt en Facebook etc, niet voor zwaar gebruik. Wil je een goede gamelaptop dan moet je je budget verhogen naar 500/600 euro. Bewerkt: 11 februari 2015 door Ezra24rct3 Reageren
super_senne Geplaatst: 11 februari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2015 (bewerkt) Dat wordt nog een anderhalf jaartje jaartje sparen Die diskdrive hoeft niet persee, dowload meer spelletjes. Bewerkt: 11 februari 2015 door super_senne Reageren
Big Boss Geplaatst: 11 februari 2015 Rapport Geplaatst: 11 februari 2015 First off, de Intel Celeron is een 32-bit processor familie. Nee. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 11 februari 2015 Rapport Geplaatst: 11 februari 2015 (bewerkt) Als je puur wilt gamen met zo'n laptop gaat dat helaas niet lukken. Maar m'n computerkennis is redelijk bagger, ik weet wel 1 ding redelijk zeker: 300 euro is helaas veel te weinig en hoogstwaarschijnlijk kan je alleen maar Facebooken, Twitteren enz. Voor het echte zware gamen kun je beter een laptop/PC gaan aanschaffen vanaf 600/700 euro. De Mediamarkt verkoopt tevens goede Hardware o.a Consoles, PC's.Ik raad jouw aan om daar eens een bezoekje te doen. Maar uhm... hier is alvast een link waarbij je goede Hardware kunt verkrijgen http://www.mediamark...html?langId=-11 Bewerkt: 11 februari 2015 door bountyskull_10 Reageren
SilverRST Geplaatst: 14 februari 2015 Rapport Geplaatst: 14 februari 2015 Denkt iedereen hier dat je als je wilt gamen op een laptop dat het rond de 500-700 euro kost? Tegenwoordig is het net alsof je Russische roulette speelt wanneer je een laptop gaat kopen die bijvoorbeeld een nVidia GT740 heeft. Echter is er een zeer ongelukkig obstakel hieraan: namelijk of de GT740 GK107 is of GK207 want als je een Fermi versie hebt van de GT740, is dat behoorlijk pech hebben. Wil je een prima gaming laptop? Leg er maar 1499 euro op de toonbank of veel meer. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 17 februari 2015 Rapport Geplaatst: 17 februari 2015 (bewerkt) Waarom staart iedereen alweer blind als iemand gaming zegt? De vorige keer was iedereen ook al moord en brand aan het schreeuwen dat ie (ole23's broertje) voor 500 geen gaming laptop kon kopen, terwijl ie Far Cry 1 en 18 Wheels of Steel erop wou spelen. Nu wilt super_senne een laptop en zegt ie gaming erbij, en weer schreeuwt iedereen moord en brand, en dat terwijl ie Minecraft en Unturned wilt spelen. Nu ben ik niet bekend met Intel HD grafische chips, maar ik kan aardig Minecraft spelen op mijn C2D met 2ghz en een Nvidia 9400m. Geloof medium/high en dan beeld in venster mode(meer omdat ik koppijn krijg in full screen), het is naar mijn mening goed speelbaar. Hier is iemand met een Acer met dezelfde CPU en GPU als de Packard Bell uit de begin post: Ik moet toegeven dat ik het best erg gesteld vind met een aantal mensen die hier hulp bieden, sowieso omdat de meeste gewoon niet lezen. Maar ook nog eens veel te dure spullen worden aangeprezen voor de simpele taak dat de laptops moeten gaan doen, terwijl in beide gevallen ik ook alle gevraagde games kan spelen op een 150 euro* kostende Mac Mini die nooit voor games is gebouwd. Maar ook omdat er gewoon niks van de vorige keer werd geleerd, en mensen dus gewoon weer 'gaming laptops' van 1000 tot zelfs 1500 euro proberen aan te smeren aan iemand die een simpel spelletje wilt spelen. Die overigens volgens bovenstaand filmpje op een vergelijkbaar 260 euro kostende laptop gespeeld kan worden, niet te vergeten. Mocht je voor die gaan die je aangaf, zou ik deze pakken trouwens, deze heeft de N2840 en die van Bol kan ik het niet zien, maar die ik gaf is ook iets goedkoper en iets sneller bij turbo clock. *Tweedehands uiteraard. Bewerkt: 17 februari 2015 door GolfG60 Reageren
mekane Geplaatst: 17 februari 2015 Rapport Geplaatst: 17 februari 2015 ik heb de acer e15 start ES1-512-C162 en ik kan MC prima spelen wel op de lagere instellingen maar het is speelbaar en de laptop kostte 300,00- Reageren
Dastard Geplaatst: 18 februari 2015 Rapport Geplaatst: 18 februari 2015 (bewerkt) First off, de Intel Celeron is een 32-bit processor familie. Dit betekent dus dat er 32-bit Windows op staat. Ik raad dit hard af om te gamen. Ik heb ook een tijdje gedraaid op 32 bit, en dit was niet te doen kwa games. Ik haf een hele schijf vol met games die ik niet kon runnen, en welke ik nu wel kan runnen, omdat ik 32-bit had. Van de Windows-site: In het dagelijks gebruik merken de meeste mensen waarschijnlijk geen verschil tussen een computer die 3 GB gebruikt en een computer die 6 GB gebruikt. Dus wie bemerkt het verschil wel? Als u iemand kent die een paar dozijn e-mailberichten heeft geopend, een dozijn programma's en een half dozijn andere items, tijdens het afspelen van video's, begint u het te snappen. Als u meer dan 4 GB geheugen beschikbaar hebt, kan uw computer sneller reageren als u alles tegelijkertijd geopend wilt houden en zelden iets afsluit. Spelers die echt veel games op de computer spelen, zullen misschien ook zijn geïnteresseerd in een computer met een 64-bits versie van Windows. Games behoren tot de programma's die het meeste van de hardware vergen, met hun uitgebreide grafische afbeeldingen, geluid en interactiemogelijkheden. De 64-bits versie van de edities Windows 7 Ultimate, Enterprise en Professional kunnen allemaal maximaal 192 GB geheugen gebruiken (veel meer dan zelfs een hoofdgebruiker nodig heeft). Dit maakt ze zeer geschikt voor speciale computertaken die enorme hoeveelheden geheugen vereisen, zoals bij het opbouwen van 3D-afbeeldingen. De meeste prestatiewinst in computers met een 64-bits versie van Windows komt van dit toegevoegde geheugen, gecombineerd met een krachtige 64-bits processor die dat extra geheugen kan gebruiken. Ontopic: De laptop is een normale laptop, en zal waarschijnlijk Minecraft in windowed mode op low kunnen draaien. Als graphics je niets uitmaakt (het zijn en blijven tenslotte blokjes ) kun je zelfs op low spelen. De keuze is volledig aan jou. Bewerkt: 18 februari 2015 door Dastard Reageren
Sublime Geplaatst: 18 februari 2015 Rapport Geplaatst: 18 februari 2015 .... .... Haha toch wel grappig dat hij in het fimpje zegt "plays 1080p fine" terwijl het scherm maar HD Ready is (1366 x 768). Het scherm is LCD met een hele lage helderheid (200 cdm), maarja voor 300 euro toch wel redelijk goede koop lijkt me. Ik zie niet echt als gamelaptop, maarja games zoals Minecraft etc. zijn toch altijd vrij uitzonderlijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.