Jump to content

Politie weg optie


GTAKevin023

Recommended Posts

Hey,

Ik speel vaak gta online en 9 van de 10 keer heb ik politie achter me aan en dat is alleen maar irritant. Want wat is hun doel nou eigenlijk? Zelf gaan er dan honderden dood allemaal om mij 1x te killen zodat ik weer terug kom tot leven. Ok? :puh: Ik vind de politie echt nutteloos in gta online. Tuurlijk hoort er in gta politie te zijn maar ze zijn zo erg irritant en nutteloos. Totaal geen toevoeging vind ik.

Misschien gevangenistijd? (1 minuut niet kunnen spelen of zo?)

Zou het een idee zijn om de politie uit te kunnen schakelen voor bepaalde online servers? No police servers of zo? Of dat je een server kan runnen en alles een beetje zou kunnen regelen zoals het weer, tijd en geen politie en misschien meerdere opties? Zou dat wat zijn? Opties zoals niet kunnen killen? Zodat je wat meer socialer kan samen spelen. Mensen die gewoon niet uit zijn om te killen en geen zin hebben in politie. Had IV ook. Geen politie en ook niet kunnen killen. Gewoon met mensen op een vliegveld klooien en racen. Gewoon lol met misschien hier en daar wat stuntvoorwerpen

Zou dat wat zijn?

Gr GTAKevin023.

Link to comment
Delen op andere websites

Het probleem is dat GTA 5 wat meer RPG ingesteld is, en dat vind ik persoonlijk ook een negatief iets, vooral als je gewoon plezier wilt maken.

Tijd terug even GTA 4 opgestart, en met twee vrienden gespeeld, was hartstikke leuk om mensen in de wieken te zien springen en afgevuurd te worden of mensen te laten vliegen door RPG's of C4 die je midden op straat kunt vinden.

Dit plezier mis ik dan ook, het is ook eerlijker in GTA 4, meestal is het gewoon skills als je verslagen wordt.

Mensen die veel sharkcards kopen, veel tijd hebben of gewoon hacken/glitchen hebben namelijk veel voordeel op mensen die dit niet doen/kunnen/willen.

Het is jammer dat ze zo realistisch mogelijk proberen te doen, maar anderzijds er helemaal in falen.

Wagens rijden een stuk minder realistisch, je kan 30 wapens dragen, je tovert spontaan uit het niets een helm/masker/hoed etc.

Als iemand mij killt in GTA 5, irriteer ik mij meestal dan ook, het kost geld, in mijn geval ben ik al ongeveer 300k kwijt, groot deel puur door gedood te worden.

Zelf ben ik ook bijna niet meer in publieke lobby's te vinden, afgeschoten worden terwijl ik mijn garage of LSC uit kom is erg frusterend.

Maar ook wanneer ik gewoon rustig mijn wagen naar de tuner probeer te rijden of gewoon een rondje rond LS probeer te rijden, meestal kom ik wel een trigger happy iemand tegen.

Politie stoor ik mij persoonlijk niet zo hard aan eigenlijk, wat soms wel lastig kan zijn dat ze relatief lang achter je aan zitten en je best goed weten te vinden.

Ook hier was het systeem van GTA 4 weer beter, maar ook realistischer, met zo'n zoek cirkel, en af en toe wat politie agenten erbuiten.

Bij GTA 5 kan je naar de andere kant van de map rijden, maar vreemd genoeg zitten ze nog steeds 1 straat verderop te zoeken met 5 auto's.

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb GTA Online eigenlijk nooit echt super leuk gevonden en ik sta ook achter de mening van jullie 2 hierboven.

GTA IV multiplayer was gewoon veel leuker omdat je daar nog wat kon doen. Servers waarbij je elkaar niet kunt killen bijvoorbeeld. Daar heb je alleen een Pistool (soms een Uzi in the ballad of gay tony of iets anders in de andere GTA IV categorieen) en lagen er andere wapens over de map heen verspreid. Net als auto's. Ga je dood? Alles weer weg, weer opnieuw beginnen. Dat is veel leuker.

op GTA Online hebben Glitchers, hackers & mensen die geld kopen gewoon een voordeel, want die kunnen dan bijvoorbeeld een Buzzard/Tank kopen.. Daar kom je met alleen een pispistooltje niet tegen op. Races zijn ook niet leuk. Je rijd 15 meter en je knalt al tegen een boom omdat zo'n 9 jarig rotblaag je continu beukt met zijn adder die hij met een sharkcard gekocht heeft met het geld van zijn moeder..

Ik vind GTA Online niks aan. En ik sta volkomen achter jou idee. Als R* nou zo'n mode zou maken "Free Roam" (bestaat al ik weet) maar dan op IV style, waarbij je via je telefoon/Start/menu alle opties kan aanpassen, is het leuker. Gewoon alles over de map. Veel leuker.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is geen ''free roam'' meer, vind ik. Want het grootste gedeelte is al bepaald voor je. Doe je iets wat niet mag dan levert je dat een geld boete op, badsport, of politie waar je nooit levend van ontsnapt zonder hulpmiddelen te gebruiken waar je je scheel aan betaald.

Ik ben ook van mening dat de multiplayer van GTA IV en Red Dead Redemption beter waren. Je kon doen en laten wat je wou. En dat is nu dus iets wat ontbreekt in GTA Online. Een lobby systeem zou daarom inderdaad een stuk beter zijn zoals we dat hadden in GTA IV.

Ik wil zelf kunnen bepalen of ik last wil hebben van de politie. Ook al zou dat betekenen dat ik iets moet inleveren (bijvoorbeeld een geld beloning voor het overvallen van een winkel, waar je op dat moment dus geen politie voor krijgt en dus wel erg makkelijk is).

Heel het politie systeem moeten zijn eigenlijk op de schop nemen. 9/10x gebeuren er echt dingen die in GTA IV nooit zouden gebeuren. Politie achtervolgingen zijn niet eens leuk. Ze weten je altijd in te halen en je van de weg te rammen door de goedkope manier van aanpak. Klein tikje en heel je auto vliegt van de weg. Agenten die direct op de grond vallen als ze geraakt worden waardoor je telkens moet wachten tot je ze weer in je aim hebt. Maar ondertussen word je van 10 kanten tegelijkertijd in gesloten en beschoten. Politie auto's en helikopters die op magische wijze 200 meter voor je weten te spawen. En omkeren heeft dan geen nut want op een of andere manier zien ze je toch wel...

Nou ja, zoals je wel kunt merken met ik ook niet tevreden over heel het politie systeem in GTA Online. Van mij mogen ze het er vandaag nog helemaal opnieuw inbouwen. :puh:

Bewerkt: door PrioX
Link to comment
Delen op andere websites

Het is geen ''free roam'' meer, vind ik. Want het grootste gedeelte is al bepaald voor je. Doe je iets wat niet mag dan levert je dat een geld boete op, badsport, of politie waar je nooit levend van ontsnapt zonder hulpmiddelen te gebruiken waar je je scheel aan betaald.

Precies dat.

Je rijd met je auto over een ped heen. Je mental state. Je drukt perongeluk op R2. Meteen politie achter je aan...

Ik snap dat ze het realistisch willen hebben, maar dit is niet meer leuk..

Link to comment
Delen op andere websites

Hoewel ik het eens ben dat de politie erg snel getriggerd kan worden, zodat je ze weer eens achter je aan hebt, vind ik dit toch (als ik heel eerlijk ben) een beetje gezever om niks.

Niet kwalijk naar jullie bedoeld natuurlijk.

Ik ben dan ook van mening dat als je de politie volledig weglaat, dat het spel wat mist.

Bij elke actie hoort een reactie, en politie hoort daar in dit geval bij (naar mijn mening).

Als er niets gebeurd (lees:politie komt niet) tijdens een overval, of na het killen van x aantal peds/spelers, dan geeft het ook geen voldoening meer.

Daarbij denk ik dat als ze mensen zelf servers op gaan laten zetten waarbij verschillende opties te kiezen zijn, zoals:

wel/niet politie

weer instellingen

dag instellingen

enz.

Dat er extra beveiligings risico's zijn ten opzicht van modders/glitchers en noem maar op.

over het realisme gebeuren:

Hierboven wordt aangegeven dat het realisme niet geheel behaald word, omdat je 30+ wapens op zak hebt.

Mijn antwoord hierop:

Stel ze hadden je maximaal een melee wapen, een pistool en een assault rifle (of iets wat een vergelijkbaar formaat heeft), en wat granaatjes.

Dan was het ook NIET goed/leuk geweest, want dan zijn het er niet genoeg.

Kortom krijg je daar weer ge-emmer over.

Ze maken een spel bij Rock*, wat in mijn optiek zeer goed is geslaagd, en ze moeten hierbij met zoveel mensen rekening houden, omdat iedereen wat anders wil.

Op een gegeven moment moeten ze dus ergens een middenweg in gaan zoeken, ik denk dat ze daar aardig in geslaagd zijn.

Bewerkt: door Dragon__rage
Link to comment
Delen op andere websites

Sinds waneer is Grand Theft Auto -> GTA: Online > -> Online: General het klaagforum? als je dit niet wilt ga je toch zelf een game maken? tjonge hoor! Mijn mening = dit is GTA komop.. wat denk je.. je wapens verliezen waarvoor je heel lang hebt gespaard. en boem omdat die ding er is in een lobby ben je al je stuff kwijt voor mijn part een k*t optie die nooit zal moeten komen en anders ga je maar in SP modden.

Link to comment
Delen op andere websites

De A.I van de politie in GTA V is ook alles behalve realistisch. Politie's in real-life schieten ook niet zomaar mensen

dood als je tegen hun aanloopt... En hun rijgedrag is ook niet al te best, ze beuken constant tegen je aan, zonder nadenken.

Ennuh, aparte lobby's zouden een hele leuke toevoeging zijn. Hopelijk gaat R* dat ooit eens doen :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Sinds waneer is Grand Theft Auto -> GTA: Online > -> Online: General het klaagforum? als je dit niet wilt ga je toch zelf een game maken? tjonge hoor! Mijn mening = dit is GTA komop.. wat denk je.. je wapens verliezen waarvoor je heel lang hebt gespaard. en boem omdat die ding er is in een lobby ben je al je stuff kwijt voor mijn part een k*t optie die nooit zal moeten komen en anders ga je maar in SP modden.

Beetje kort door de bocht hoor...

Dus jij vindt het fijn dat je om de minuut politie achter je aan krijgt? Want daar komt het allemaal wel op neer. Het is een FREE ROAM game maar ondertussen zijn er overal grenzen en regels die je weerhouden van hetgeen waar de voorganger zo goed in slaagde, lol beleven in een grote open map.

Bij het wapen systeem van GTA IV was het misschien inderdaad vervelend dat je soms al je wapens verloor wanneer je dood ging. Maar dat maakte het ook wel gebalanceerd. Nu loopt iedereen met 25 Sticky Bombs, een volle Mini-Gun, en iedereen grijpt de kans om deze wapens te gebruiken terwijl het nergens voor nodig is. En dat levert grote ergernissen op. En als ze zo'n systeem terugbrengen in GTA Online zou je er in het principe niet voor hoeven te sparen, je kunt de wapens dan gewoon oprapen.

Een simpele patch waarin ze de wapens balanceren die nu te sterk zijn en te makkelijk zijn om te gebruiken zou ook al een verschil maken. Neem als voorbeeld de Sticky Bombs. Waarom laten ze iedereen 25 van die dingen op zak dragen? Als je dan kijkt naar de Proximity Mines, daar kan je er maar 5 van op zak dragen terwijl die veel minder sterk zijn (gezien de vijand echt in de buurt moet zijn willen ze effect hebben).

Ik ben al vanaf de launch van GTA Online een voorstander geweest van een lobby systeem en ik was daarom ook teleurgesteld toen ik zag dat het er niet in zat. Red Dead Redemption had het perfect gedaan met het lobby- en politie systeem.

Verschillende lobby types aanmaken:

- Normaal (je ziet iedereen op de map, auto-aim staat aan, iedereen kan dood)

- Hardcore (je ziet alleen mensen in je crew of in je omgeving op de map, auto-aim staat uit, iedereen kan dood)

- Friendly (je ziet iedereen op de map, auto-aim staat aan, spelers kunnen elkaar niet vermoorden)

Spelers kiezen uiteindelijk zelf wat voor een lobby ze willen joinen. Willen ze voldoening voor het moorden van NPC's? Dan joinen ze een lobby waar de politie aanstaat. Wil je gewoon lekker vervelen met wat vrienden zonder elke minuut achterom te moeten kijken of er geen politie aankomt, dan kies je voor een no-cop server (of iets in die trend)... Je hebt in GTA Online nu alleen verschillende aim-settings (free aim, assisted aim, enz) waardoor je in een andere lobby kan komen.

Ik hoop echt dat Rockstar binnenkort met zo iets komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Sinds waneer is Grand Theft Auto -> GTA: Online > -> Online: General het klaagforum? als je dit niet wilt ga je toch zelf een game maken? tjonge hoor! Mijn mening = dit is GTA komop.. wat denk je.. je wapens verliezen waarvoor je heel lang hebt gespaard. en boem omdat die ding er is in een lobby ben je al je stuff kwijt voor mijn part een k*t optie die nooit zal moeten komen en anders ga je maar in SP modden.

WAUW!!..... :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

met de politie beleef ik de grootste lol op die grote map hoor. politite knallen en als je even uit zicht bent lester bellen om je wanted lvl te verwijderen. als er totaal geen politie zou zijn zou je toch alleen maar elkaar afknallen zoals al gebeurt op die servers. daarom speel ik altijd op invite only sessie of solo sessie. ik haat die gasten die door hun headset zitten te roepen en te doen en die je nog af komen knallen om niks. aangezien mijn geld toch altijd op me bank staat hebben ze er niks aan om mij neer te knallen en het kost hun alleen kogels. best jammer van het geld. polititie knallen vind ik wel leuk.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoewel ik het eens ben dat de politie erg snel getriggerd kan worden, zodat je ze weer eens achter je aan hebt, vind ik dit toch (als ik heel eerlijk ben) een beetje gezever om niks.

Waarom is het gezever om niks?

Er zijn een hele hoop mensen die GTA 4 leuker vinden dat GTA 5 vanwege een hele hoop redenen, we praten hier niet alleen over geen politie, maar ook over andere instellingen.

Ik vond het ook best wel fijn dat je kon instellen dat je alleen overdag speelde, of dat je alleen pistolen had, etc etc.

Start SAMP maar eens op, kijk hoeveel RPG servers er zijn, maar kijk ook hoeveel stunt servers er zijn, maar ook DM servers.

Dit geeft ook al goed aan dat er wel degelijk vraag naar een mode is waarbij het niet om killen gaat, maar om lol te maken zonder wapens in de zin van iemand vermoorden.

Ik ben dan ook van mening dat als je de politie volledig weglaat, dat het spel wat mist.

Bij elke actie hoort een reactie, en politie hoort daar in dit geval bij (naar mijn mening).

Als er niets gebeurd (lees:politie komt niet) tijdens een overval, of na het killen van x aantal peds/spelers, dan geeft het ook geen voldoening meer.

Heel leuk dat je dit denkt, maar gezien dit topic zijn er genoeg mensen die ook zonder de politie kunnen.

Best vreemd, dat je wel een actie reactie verwacht, maar ook 30 wapens op zak goed probeert te praten.

Waarom zijn 30 wapens wel goed en geen politie niet?

En niet iedereen zit altijd in de mood om alles om hun heen neer te maaien, en krijgen er dus geen voldoening voor.

Ook best vreemd of zelfs eng, voldoening krijgen omdat de politie achter je aan zit omdat je peds/spelers vermoordt in een videogame.

Ik heb zelf vaak zat plezier gehad met GTA 4, geen politie en dat je elkaar niet kan killen.

Beetje elkaar beuken, banden lek knallen, elkaar's auto's opblazen, mensen weg schieten met helikopter wieken, mensen mank laten lopen door ze nat te spuiten, etc.

Pak je nu in GTA 5 een brandweer wagen en spuit hem maar nat, 2 seconde later heb je de politie achter je aan, en 5 seconde later heb je diegene vermoord met een waterstraal.

Dat er extra beveiligings risico's zijn ten opzicht van modders/glitchers en noem maar op.

GTA 4 viel het aantal glitchers en modders reuze mee, in het begin op de PC was er wel wat gezeik met handling modders en die de wapenconfig aanpaste etc., en later na op de consoles ook toen modden mogelijk werd.

Meestal waren de glitches en mods ook nog eens onschuldig, ramps en andere dingen plaatsen, speciale voertuigen spawnen etc.

De aantal vals spelers viel zover ik altijd merkte op de PS3, reuze mee, vergelijk dat maar eens met GTA 5.

over het realisme gebeuren:

Hierboven wordt aangegeven dat het realisme niet geheel behaald word, omdat je 30+ wapens op zak hebt.

Mijn antwoord hierop:

Stel ze hadden je maximaal een melee wapen, een pistool en een assault rifle (of iets wat een vergelijkbaar formaat heeft), en wat granaatjes.

Dan was het ook NIET goed/leuk geweest, want dan zijn het er niet genoeg.

Kortom krijg je daar weer ge-emmer over.

Waarom zouden ze in godsnaam dit toestaan, even serieus.

Het systeem zoals in alle andere GTA's werkte eigenlijk meer dan prima, van ieder soort een.

Een hoop mensen vonden dat zelfs al wat vreemd, CJ toverde zo even een kettingzaag uit zijn broekzak, maar vonden het vaak ook weer niet erg omdat het toch een vorm van balans had.

Atm draag ik in GTA 5 zo'n 10.000 kogels per soort wapen, en zo'n 45 wapens, waaronder een hooming RPG, een jerry can gevuld met benzine en een hamer.

Het is dat ik ervoor betaald heb of ervoor moet betalen om het terug te krijgen, anders zou ik zo 1/4de droppen.

Ze hadden beter een ammo kist in je huis kunnen plaatsen, waar je wapens kan wisselen, dat zou ideaal zijn.

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Sinds waneer is Grand Theft Auto -> GTA: Online > -> Online: General het klaagforum? als je dit niet wilt ga je toch zelf een game maken? tjonge hoor! Mijn mening = dit is GTA komop.. wat denk je.. je wapens verliezen waarvoor je heel lang hebt gespaard. en boem omdat die ding er is in een lobby ben je al je stuff kwijt voor mijn part een k*t optie die nooit zal moeten komen en anders ga je maar in SP modden.

ik zou gaan huilen.

Het is een vrij land, iedereen mag zijn mening geven. Als je dat niet leuk vind ga je toch weg? :tu:

Bewerkt: door Danger_dog_guy_7
Link to comment
Delen op andere websites

Er zouden eigenlijk 3 soorten lobbies moeten zijn:

Eéntje zoals die is op het moment

Eéntje als een soort van survival. Wapens en wagens die over de map verspreid zijn, geen Bad Sport of Mental State. Politie. Als je dood gaat ben je alles weer kwijt, netgoals hierboven beschreven vanuit GTA4.

En ééntje waar gewoon alles vrij is. Gewoon totale chaos. Geen geld, infiniet ammo, geen politite. Misschien wel gewoon cheats om voertuigen te spannen toestaan ^_^ .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...