Jump to content

Politie weg optie


GTAKevin023

Recommended Posts

Sinds waneer is Grand Theft Auto -> GTA: Online > -> Online: General het klaagforum? als je dit niet wilt ga je toch zelf een game maken? tjonge hoor! Mijn mening = dit is GTA komop.. wat denk je.. je wapens verliezen waarvoor je heel lang hebt gespaard. en boem omdat die ding er is in een lobby ben je al je stuff kwijt voor mijn part een k*t optie die nooit zal moeten komen en anders ga je maar in SP modden.

ik zou gaan huilen.

Het is een vrij land, iedereen mag zijn mening geven. Als je dat niet leuk vind ga je toch weg? :tu:

....... ik bedoel toch gewoon dat je hier niet moet klagen, zeurpieten jezus..

Link to comment
Delen op andere websites

Hey GolfG60.

Heb geen zin om alles te citeren ;) word het zo'n lang staartje van.

Ik ben het met een aantal punten van je best eens (zoals die ammo box in een woning :tu: top idee).

Je zal van mij nooit horen dat een 30+ aantal wapens op zak realistisch is, maar als ze er maar een paar geven en verder niets zijn er zat spelers die daar moeilijk om gaan doen.

Die ammo box zou daar wel een zeer mooie oplossing voor zijn, want ook ik gebruik weinig verschillende wapens.

Die Homing RPG mogen ze van mij ook wel weer uit het spel halen, in iedergeval uit free-roam, omdat het voor de lastpakken een ideaal iets is om te gebruiken natuurlijk.

Verder ben ik geen programmeur dus ik weet niet wat voor complicaties het op zou leveren als ze verschillende soorten (of zelf instelbare) servers zouden gebruiken, als ze dit makkelijk zouden kunnen invoeren,

dan zou ik hier ook wel een voorstander van zijn.

En niet iedereen zit altijd in de mood om alles om hun heen neer te maaien, en krijgen er dus geen voldoening voor.

Ook best vreemd of zelfs eng, voldoening krijgen omdat de politie achter je aan zit omdat je peds/spelers vermoordt in een videogame.

Ik vraag me af waarom je dit vreemd/eng vind, als iemand zin heeft in een politie achtervolging en dit doet (NPC/spelers killen) dan is dat een zekere vorm van voldoening,

en zolang dat in een videogame ter ontspanning is zie ik daar helemaal geen bezwaar in.

Het wordt pas vreemd/eng als mensen hier in het echt voldoening van gaan krijgen :puh:.

Maar goed, smaken verschillen nou eenmaal gelukkig, dit maakt het echter voor een game ontwerper niet gemakkelijker en al helemaal niet voor een game als GTA 5.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey GolfG60.

Heb geen zin om alles te citeren ;) word het zo'n lang staartje van.

Ik ben het met een aantal punten van je best eens (zoals die ammo box in een woning :tu: top idee).

Je zal van mij nooit horen dat een 30+ aantal wapens op zak realistisch is, maar als ze er maar een paar geven en verder niets zijn er zat spelers die daar moeilijk om gaan doen.

Die ammo box zou daar wel een zeer mooie oplossing voor zijn, want ook ik gebruik weinig verschillende wapens.

Uiteraard zullen spelers gaan spartelen als dit terug gebracht wordt, maar ik denk stiekem dat Online hier ook voordelen uit gaat halen qua eerlijkheid.

Geen level 120+ gastjes meer die je eerst bestoken met een (homing) RPG, je missen en vervolgens met een Minigun gaan schieten, het een, of het ander.

Daarom gewoon een ambo box in je safehouse, zou online net een stukje leuker maken voor de mensen die niet alles aan flarden willen schieten :tu:

Die Homing RPG mogen ze van mij ook wel weer uit het spel halen, in iedergeval uit free-roam, omdat het voor de lastpakken een ideaal iets is om te gebruiken natuurlijk.

Dit zeker, ik heb er nog niet echt ervaring mee(speel alleen invite only lobby's), maar ik kan wel al inzien welke problemen deze RPG's geven.

Sowieso het eerste probleem is, dat je ze eerder kan kopen dan de oorspronkelijke RPG, dus nog meer kinderen die ermee rond rennen.

Tweede probleem is, dat iedere aap ermee kan killen, en dus vervelend gaat worden na een tijd als je zo'n iemand tegenover je hebt.

Derde probleem is, de Railgun als voorbeeld zit ook niet in Online en ook deze is net zo overpowered op zijn eigen manier.

Mogelijke oplossing, Homing RPG enkel op heli's en jets laten werken, aangezien die ook lock-on hebben of geheel weg.

Ik vraag me af waarom je dit vreemd/eng vind, als iemand zin heeft in een politie achtervolging en dit doet (NPC/spelers killen) dan is dat een zekere vorm van voldoening,

en zolang dat in een videogame ter ontspanning is zie ik daar helemaal geen bezwaar in.

Het wordt pas vreemd/eng als mensen hier in het echt voldoening van gaan krijgen :puh:.

Omdat er ook mensen zijn die problemen hebben met onderscheid maken tussen echt en nep, spijtig genoeg.

Maar ikzelf voel niet echt voldoening als de politie achter mij aan komt, maar dat is natuurlijk per persoon verschillend.

Link to comment
Delen op andere websites

Die homing rpg is er ingebracht omdat de lazer anders koning was. Met een homing rpg haal je een lazer zo uit de lucht. Komt er iemand met een tank dan haal je ff een lazer en je duikt er recht van boven op. En weg is de tank. Zo proberen ze voor elk probleem een oplossing te bedenken.

met alle armored vehicles en gevechtsheli's en vtol vliegtuigen die straks komen gaan gaat gta 5 denk ik steeds meer verschuiven naar een shooter.

Ik kill bijna nooit als eerste maar als iemand mij probeert te killen jaag ik hem net zo lang na totdat die de lobby verlaat ;) en agenten die langskomen kill ik er gewoon bij. En als er teveel komen bel ik lester en ze gaan weer weg. Dan bel je lester nog een keer om blind eye aan te zetten en kan je weer door knallen. Tegen de tijd dat die tijd voorbij is en de politie weer lastig word kun je lester weer bellen om de politie weer naar huis te sturen.

of je doet kill yourself. Opties genoeg.

maar dan heb ik wel enigszins hinder van die agentjes. Maar ook wel weer logisch als er voor 20.000 aan bommen en granaten door de lucht vliegt. ;)

Ik ga daarom juist altijd in open lobby's. relax mijn ding doen en de eerste die vervelend doet word mijn target voor het komende uur.

Maar ff over de politie, als je niks doet en in passive mode gaat heb je toch nergens last van? Als je dan een voetgangertje aanrijdt en je 1 of 2 sterretjes krijgt ben je ze zo weer kwijt.

Ga je schieten of gek doen komen ze achter je aan. Vrij normaal vind ik.

Maar een optie om politie uit te schakelen zou er best in mogen inderdaad.

Bewerkt: door larfje94
Link to comment
Delen op andere websites

Die homing rpg is er ingebracht omdat de lazer anders koning was. Met een homing rpg haal je een lazer zo uit de lucht. Komt er iemand met een tank dan haal je ff een lazer en je duikt er recht van boven op. En weg is de tank. Zo proberen ze voor elk probleem een oplossing te bedenken.

Daar heb je niet helemaal gelijk in. Die Homing Launcher is goed tegen helikopters en normale vliegtuigen aangezien die langzaam zijn. Lazer Jets kunnen een raket van de Homing Launcher met gemak ontwijken, ze draaien een keertje en de raket verliest zijn lock. Daarbij kan die raket de Lazer Jet geeneens bijhouden.

Met andere woorden is de Homing Launcher koning tegen helikopters en vliegtuigen.

Ik kill bijna nooit als eerste maar als iemand mij probeert te killen jaag ik hem net zo lang na totdat die de lobby verlaat ;) en agenten die langskomen kill ik er gewoon bij. En als er teveel komen bel ik lester en ze gaan weer weg. Dan bel je lester nog een keer om blind eye aan te zetten en kan je weer door knallen. Tegen de tijd dat die tijd voorbij is en de politie weer lastig word kun je lester weer bellen om de politie weer naar huis te sturen.

Vergeet niet dat je dit zakken met geld kost om telkens Lester te bellen voor zo'n service. Veel spelers (waaronder ook ik) vinden dat niks. Ik moet ''hard werken'' om wat geld bij elkaar te verzamelen. Als ik dat dan in de free roam moet gaan uitgeven om de politie van me af te houden... Tja, dan kan ik net zo goed dood gaan en het geld uitgeven aan kleding, voertuigen, enz. Het spul waar ik dus wel wat aan heb. Politie blijf je toch houden.

Maar ff over de politie, als je niks doet en in passive mode gaat heb je toch nergens last van? Als je dan een voetgangertje aanrijdt en je 1 of 2 sterretjes krijgt ben je ze zo weer kwijt.

Vergeet niet dat je in passive mode jezelf ook niet kunt verdedigen tegen de politie. En gezien je gewoon politie kunt krijgen in passive mode ben je alleen beschermd tegen spelers. Passive mode is hier geen oplossing voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Punt 1: sinds die homing rpg er is heb ik toch zeker 50 lazers uit de lucht kunnen schieten, en ben ik zelf ook weleens uit de lucht geschoten. Kwestie van wachten op het juiste moment. Maar je kunt ze wel ontwijken idd.

Punt 2: je kan ook kill yourself doen. Kost een stuk minder. Verder snap ik nooit zo goed hoe mensen toch zo weinig geld te besteden hebben. Een simpel race playlistje joinen en je hebt een ton. Als je veel eerste word veel meer. Je zoekt er een gouden dubsta bij en hoppa weer 23.500 erbij. Nog een paar missietjes en je hebt 2 ton in 2 uurtjes

punt 3: zodra je je wel gaat verdedigen krijg je ook meer sterren en word het al een stuk lastiger om ze kwijt te raken.

Dus om van ze af te komen moet je je ook helemaal niet verdedigen. Gewoon wegrijden. Als je ff een steegje of parkeergarage induikt of je springt bv ff daar bij lsc in het centrum op dak ben je ze kwijt.

Bewerkt: door larfje94
Link to comment
Delen op andere websites

Punt 1: sinds die homing rpg er is heb ik toch zeker 50 lazers uit de lucht kunnen schieten, en ben ik zelf ook weleens uit de lucht geschoten. Maar je kunt ze wel ontwijken idd.

Ja, ik heb ook wel eens een Lazer Jet uit de lucht gehaald. Maar dan heb je wel iemand in de Lazer Jet die het misschien voor de eerst keer doet. Als je iemand in je lobby hebt zitten die non-stop in die Jet zit en niks anders doet dan mensen er mee vermoorden en dus goed weet hoe hij er mee moet omgaan... Probeer het dan nog maar.

Punt 2: je kan ook kill yourself doen. Kost een stuk minder. Verder snap ik nooit zo goed hoe mensen toch zo weinig geld te besteden hebben. Een simpel race playlistje joinen en je hebt een ton. Als je veel eerste word veel meer. Je zoekt er een gouden dubsta bij en hoppa weer 23.500 erbij. Nog een paar missietjes en je hebt 2 ton in 2 uurtjes

Ik heb genoeg geld bij elkaar gespaard met verschillende Jobs. Maar het gaat hier meer om het principe. Je geld uitgeven om de politie kwijt te raken terwijl je een FREE ROAM game aan het spelen bent. Alles draait bijna om de politie en je krijgt geen kans om iets te doen wat je wilt.

Als ik me geld moet uitgeven om vrijheid te hebben vind ik het geen free roam game meer.

punt 3: zodra je je wel gaat verdedigen krijg je ook meer sterren en word het al een stuk lastiger om ze kwijt te raken.

Dus om van ze af te komen moet je je ook helemaal niet verdedigen. Gewoon wegrijden. Als je ff een steegje of parkeergarage induikt of je springt bv ff daar bij lsc in het centrum op dak ben je ze kwijt.

9/10x is het geeneens mogelijk om fatsoenlijk van de politie af te komen. Zoals sommige hierboven ook al zeiden ziet de politie je toch wel overal (mits je echt onder de grond gaat zitten of in je appartement). Schiet je snel een steegje in... Op magische wijze volgen ze je terwijl ze je niet konden zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Punt 1: ik schiet dus niet als eerste, als ik iemand uit zijn lazer schiet dan doe ik dat omdat hij mij gekilled heeft. Dus dat zijn geen mensen die gewoon maar wat rondvliegen.

En ook al killed hij me eerst 3 of 5 keer, ik krijg hem eruit. En zodra die op de grond spawned issie van mij en komt hij niet zomaar weer aan een nieuwe jet.

Ik persoonlijk vind dat juist een uitdaging. Niet irritant ofzo.

Punt 2: ik vind free roam dan weer perfect als het een grote stad is waar je alles kan doen en alles word gesimuleerd zoals het in het echt gaat. In de game is het alleen wat over the top om het wat spectaculairder te maken. Vind ik ook prima. In het echt word niet gelijk geschoten nee, maargoed in het echt heeft ook niet iedereen wapens op zak.. dus de verhoudingen kloppen dan wel weer.

Punt 3: ik heb daar dus echt totaal geen moeite mee. Gewoon net voor het zoekgebied uit blijven rijden en je bent klaar. Spawnen ze voor je sla je af. 5 sterren is lastig maar is ook nog prima te doen. Als je de weg in ls weet tenminste. En 1 of 2 voetgangers aanrijden geeft meestal nog geen wanted.

Als ik wil kloten create ik wel ff een creatie waar je de politie wel uit kan zetten, dag of nacht in kan stellen en vanalles en nog wat kan laten spawnen. (Dus eigenlijk kan alles wat jullie willen wel, je moet er alleen ff de creator voor induiken)

Maargoed we weten nu wat jou en mijn mening is ;) ik ga nu weer lezen ipv schrijven :D

Ik speel gta5 vanaf dag 1. Zo goed als elke dag wel ff. En andere games boeien me ook totaal niet.

Ik ben dik tevreden over hoe het spel nu is.

Het enigste minpunt is dat er nog steeds network errors inzitten.

Ma goed on topic maar weer.

Bewerkt: door larfje94
Link to comment
Delen op andere websites

Vind de politie wel prima zo, het is part of the game. Het enige irritante dat dat als je ruzie krijgt met gang members, zij jou zonder problemen af kunnen schieten. Schiet jij terug, omdat je belaagd wordt, dan heb je de politie op je dak. Klopt niet, vind ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, ik heb nu 2x de homing gebruikt tegen spelers online.

De eerste keer werd ik opgejaagd door 2 spelers, om onbekende redenen.

Na ze een aantal x omgelegd te hebben, op een normale manier (shotgun/MG) leerden ze het niet. Ik stond redelijk in de knel, tussen 2 bermen in.

schoot in dekking toen ik iets op hoge snelheid op de radar op me af zag komen. De betreffende auto schoot rakelings over mijn hoofd heen.

Hierop bedacht ik mij niets, en terwijl ik uit mijn dekking opstond schakelde ik direct naar de homing RPG, nam enkele stappen en legde de RPG aan om te richten.

De betreffende auto, en diens bestuurder en passagier zullen zich redelijk veilig hebben gewaand, en verwijderde zich steeds verder uit het zicht.

Helaas voor hun, werd mijn zicht niet belemmerd door enig obstakel, en kreeg ik een duidelijke lock-on.

Zonder enige vorm van genade boorde de RPG zich in de achterkant van hun voertuig. Voordat ze het besef hadden wat er was gebeurd, waren de inmiddels op de vlucht geslagen personen gesneuveld.

Intussen ben ik weer in mijn voertuig gestapt, en rustig uit de berm gereden richting huis, alsof het een doodnormale dag betrof waarbij er niets was gebeurd.....

:D

ook geen last meer gehad van die 2.

De 2e keer dat ik heb gebruikte was minder spannend, tijdens een missie/deathmatch, tegen een vijandelijke buzzard.

Dus heb er wel schik mee gehad op verantwoorde wijze en puur self-defense.

Link to comment
Delen op andere websites

Sinds waneer is Grand Theft Auto -> GTA: Online > -> Online: General het klaagforum? als je dit niet wilt ga je toch zelf een game maken? tjonge hoor! Mijn mening = dit is GTA komop.. wat denk je.. je wapens verliezen waarvoor je heel lang hebt gespaard. en boem omdat die ding er is in een lobby ben je al je stuff kwijt voor mijn part een k*t optie die nooit zal moeten komen en anders ga je maar in SP modden.

De meeste mensen hier hebben zestig euro bijgelegd voor een spel (en sommigen zelfs vijfhonderd voor een console en spel). Dit subforum wordt helemaal niet veel gebruikt om zoveel te klagen.. Ik vind dit een beetje een nutteloze reactie van je, maar goed. Ik vind zelf ook dat online niet zoveel freeroam meer is. Als ik aan freeroam denk dan denk ik aan een sessie die ik kan zelf instellen, geen politieagenten of verkeer in de stad, of misschien zelf het weer aanpassen. Dat konden we vroeger ook met Grand Theft Auto IV.. :?

Link to comment
Delen op andere websites

dat kan nu ook gewoon, nog veel uitgebreider zelfs.

je gaat naar de creator, bouwt een deathmatch, dropt de wapens armor en health die je wil, kiest met welk wapen je start, zet de wapens op forced owned of pickups, gooit er de voertuigen in wie je wil en waar je die wil, zet het verkeer op uit,low medium of high, zet de voetgangers op uit,low medium of high, zet de politie aan of uit of je stelt het max aantal sterren in, je kan zelf beslissen of de ambulance en brandweer wel of niet moet komen, bouwt eventueel nog wat met props, in een capture kun je zelfs actors laten meespelen, en voertuigen laten besturen, je kan dan kiezen of die actors friendly enemy of neutral zijn, je kiest ochtend middag of nacht, je kiest of het droog is of regent, enz enz enz.

dan heb je toch hetzelfde?, alleen veel uitgebreider.

Link to comment
Delen op andere websites

Zeur niet zo over dat online.

Alles zit goed in elkaar al had alleen de politie iets milder moeten zijn. Maargoed politie mag er nooit helemaal uit.

Zeur niet zo over dat online? Gast, dit is een forum daar ''zeuren'' we niet. Daar praten we over dingen en hebben we meningen. En als je dat niet leuk vind dan moet je niet op deze topic komen.

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...