KoningJesper Geplaatst: 6 mei 2015 Rapport Geplaatst: 6 mei 2015 Looks like you are having a midlife crisis, why don't you take it out on my ass! Reageren
NickOwnage Geplaatst: 6 mei 2015 Rapport Geplaatst: 6 mei 2015 (bewerkt) Trevor Ik zit over de limiet, getverderrie. Dat heb je als je zo enthousiast bent.. Bewerkt: 6 mei 2015 door NickOwnage Reageren
Michael Geplaatst: 6 mei 2015 Rapport Geplaatst: 6 mei 2015 Er is niet echt een naam voor deze persoon, maar dat zegt een prostituee volgens mij? Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 6 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2015 Regels: - maximaal 3 posts per dag per persoon - je citeert een zin uit gta V, dus niet uit gta online of dergelijke - geen dubbelposts - als iemand lang niet reageerd stuur je deze een bericht en ga je niet zelf verder - geen quote's van burgers/voetgangers, dat is te moeilijk om te raden Let hier een beetje op a.u.b Reageren
Michael Geplaatst: 6 mei 2015 Rapport Geplaatst: 6 mei 2015 She looks like a bloodhound in front of a windmill. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 6 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2015 Michael de Santa? Reageren
Michael Geplaatst: 6 mei 2015 Rapport Geplaatst: 6 mei 2015 (bewerkt) Correct. Je bent overigens over het limiet heen van je berichten in dit topic, Jesper. Morgen dus maar weer een nieuwe vraag stellen. Bewerkt: 6 mei 2015 door Asphyxiated Reageren
KoningJesper Geplaatst: 7 mei 2015 Rapport Geplaatst: 7 mei 2015 Ehhhhh he had tits like one but no, no he wasn't Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 9 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2015 Komt er nog wat van? Anders mag er naar mijn mening iemand anders, heb 3 dagen geleden al een bericht gestuurd... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.