Michael Geplaatst: 29 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2015 Fout. Het was de prostituee die je in je auto krijgt in een cutscene. Een ander mag wel een vraag stellen. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 29 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2015 Hier is dan de volgende maar he Remember To Turn Off Your Cell Phones, And Please Don’t Masturbate Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 30 oktober 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2015 Fout. Het was de prostituee die je in je auto krijgt in een cutscene. Een ander mag wel een vraag stellen. Regels: - maximaal 3 posts per dag per persoon - je citeert een zin uit gta V, dus niet uit gta online of dergelijke - geen dubbelposts - als iemand lang niet reageert stuur je deze een bericht en ga je niet zelf verder - geen quote's van burgers/voetgangers, dat is te moeilijk om te raden Reageren
Tommie59 Geplaatst: 30 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2015 Dat staat op het scherm in de bioscoop voordat de film begint. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 30 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2015 Dat staat op het scherm in de bioscoop voordat de film begint. Dat is helemaal goed de volgende is voor jou tommie Reageren
Tommie59 Geplaatst: 30 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2015 De volgende (behalve Pino) mag er een uitzoeken. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 31 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2015 Dan doe ik de volgende wel; "Dam hipsters, you ruin everything for everyone" Reageren
FlexxNL Geplaatst: 2 november 2015 Rapport Geplaatst: 2 november 2015 "That girl is beat up from the feet up." Reageren
FlexxNL Geplaatst: 2 november 2015 Rapport Geplaatst: 2 november 2015 Tonya Wiggins Volgende is voor u Ik zal de volgende keer ietsje moeilijker maken Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 7 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2015 Van Sir_ballas mag ik er een plaatsen. "That's a nice facking speech about the value of friendship." Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.