.PhoeniX. Geplaatst: 4 december 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2015 Hey, is dat géén Hearse? Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 4 december 2015 Rapport Geplaatst: 4 december 2015 Lijkt me niet echt legit om halverwege van voertuig te veranderen Reageren
FlexxNL Geplaatst: 4 december 2015 Rapport Geplaatst: 4 december 2015 Hey, is dat géén Hearse? Lijkt me niet echt legit om halverwege van voertuig te veranderen Ik verander niet van voertuig, is het zelfde voertuig alleen ander plaatje. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 8 december 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2015 Thanx mate. Good luck! Deze is niet al té moeilijk.. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 9 december 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2015 De Style SR. Jep. Reageren
Svenie Geplaatst: 26 januari 2016 Rapport Geplaatst: 26 januari 2016 Ondanks een herinnering via PM te hebben ontvangen heeft Narukami nog steeds geen nieuwe opgave gepost. Aangezien het spel hierdoor te lang blijft stil liggen stel ik voor dat iemand anders een voertuigafbeelding post. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 3 februari 2016 Rapport Geplaatst: 3 februari 2016 Neen, een ander voertuigie. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 8 februari 2016 Rapport Geplaatst: 8 februari 2016 Stallion? Helaas ook niet Ik zal jullie even de juiste richting insturen, het wagentje wat je maar voor een deel op het plaatje ziet is een vertrouwde voertuig uit de GTA franchise en doet mee sinds GTA: VC. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.