r-ienk Geplaatst: 12 februari 2015 Rapport Geplaatst: 12 februari 2015 Hoi, Ik heb een tijdje een straaljager voor Michael gekocht. Als ik neerstorten met mijn straaljager of als ik hem perongeluk tegen een paaltje aan rijdt, ben ik dan mijn straaljager kwijt? Sorry getypt op een mobiel Reageren
Kratod Geplaatst: 12 februari 2015 Rapport Geplaatst: 12 februari 2015 Het zou gewoon in je garage moeten terug keren. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 13 februari 2015 Rapport Geplaatst: 13 februari 2015 (bewerkt) Nou, nou. Garage is een iets te "klein" woord daarvoor. Normaliter als je een straaljager hebt gekocht zou het in de hangar moeten spawnen, ongeacht dat het stuk gaat. 'T voertuig spawnt natuurlijk wel bij de Los Santos International Airport en niet bij Sandy Shores. Bewerkt: 13 februari 2015 door bountyskull_10 Reageren
QustomiZed Geplaatst: 15 februari 2015 Rapport Geplaatst: 15 februari 2015 Waar spawnd je Super Sport auto dan ?? Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 16 februari 2015 Rapport Geplaatst: 16 februari 2015 Die ben je kwijt als je hem kapot rijdt in single player QustomiZed Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.