KoningJesper Geplaatst: 23 februari 2015 Rapport Geplaatst: 23 februari 2015 Ze kunnen heel irritant zijn maar passen er wel bij Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 2 maart 2015 Rapport Geplaatst: 2 maart 2015 Ik maak hier wel verschil tussen submissies en collectibles. Collectibles zijn gewoon een goedkope manier van meer gameplay uit je game halen. Een beetje off-topic, maar ik ben juist wel fan van de collectables. Ik vind ze leuk omdat je al speurend vaak op plaatsen komt waar je normaliter nooit zou komen. En daarnaast vond ik ze ook praktisch, vanwege de beloningen. Uiteraard waren de wapens ook wel her en der in op de map te vinden, maar zo'n arsenaal bij je eigen safehouse is toch handig. Reageren
Nissan Geplaatst: 3 maart 2015 Rapport Geplaatst: 3 maart 2015 Ik maak hier wel verschil tussen submissies en collectibles. Collectibles zijn gewoon een goedkope manier van meer gameplay uit je game halen. Een beetje off-topic, maar ik ben juist wel fan van de collectables. Ik vind ze leuk omdat je al speurend vaak op plaatsen komt waar je normaliter nooit zou komen. En daarnaast vond ik ze ook praktisch, vanwege de beloningen. Uiteraard waren de wapens ook wel her en der in op de map te vinden, maar zo'n arsenaal bij je eigen safehouse is toch handig. Handig en onrealistisch. GTA IV heeft 200 duiven die je een slecht spawnende helikopter bieden, waar je om zojuist genoemde reden nooit gebruik van maakt. Als je niet op eigen houtje al eens heel de map uitpluist haal je gewoon niet alles uit je game, daar heb ik geen collectibles voor nodig. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 24 januari 2016 Rapport Geplaatst: 24 januari 2016 Vind dat dit topic wel een bump verdient. Ik moet eerlijk bekennen dat ik lang niet alle submissies voltooid heb en eigenlijk nooit echt voor een 100% ga. De voornaamste reden daarvoor zijn toch wel de collectibles. Daar neem ik nou eenmaal niet zo gauw de moeite voor om ze allemaal kapot te schieten. Ze zitten te veel op plaatsen waar je speciaal naar toe moet. Als ik ze zie dan ga ik er wel heen zodat ik ze oppak of kapot schiet. Verder vind ik het erg jammer dat de vier genoemden (Vigilante, Firefighter, Paramedic en Taxi Driver) niet meer voorkomen. Taxi Driver vond ik altijd wel geinig. Het was puur racen tegen de klok, maar dan met een vast voertuig. Vond het altijd wel wat hebben. Paramedic en Firefighter kon ik ook altijd wel plezier aan beleven. Mijn favoriet is toch echt wel vigilante. Waarom? Nou, hoe het in GTA IV naar voren kwam sprak mij erg aan. Het was een soort van next-level en vind het ook een gemiste kans dat het in GTA V niet verder is uitgewerkt. Het zat zo mooi in elkaar met zo'n computer met daarin een database. Een lijst afwerken van de grootste criminelen. Het waren ook nog vrije uitgewerkte opdrachten. Hoe ik dat in GTA V had willen zien? Nou gewoon met diezelfde computer en lijst (most wanted). Alleen dan nog bij het echte vigilante gedeelte een beginfase waarin je mensen kan arresteren voor kleinere misdaden. Dat je ze echt naar de auto kan laten lopen door op ze te schieten. De NPC cops in GTA IV konden dit ook namelijk. Vervolgens zou je ze dan naar het dichtstbijzijnde politiebureau kunnen brengen en vervolgens weer verder gaan met je missies. Dit is natuurlijk alleen voor in de beginfase zoals ik al aangaf. Dan hebben criminelen nog niet de grootste misdaden gepleegd en bouw je de moeilijkheidsgraad beter (lees: realistischer) op. Reageren
PrioX Geplaatst: 26 januari 2016 Rapport Geplaatst: 26 januari 2016 Ik ben ook van mening dat de submissies een belangrijk aspect zijn in de GTA serie. Echter vind ik wel dat ze een beetje bij het verhaal moeten passen om ze niet als ''onrealistisch'' te zien. Ik ben van mening dat de Vigilante missies leuk zijn. Maar ik vind ze persoonlijk niet passen in GTA gezien je altijd een crimineel speelt. Taxi Driver daarin tegen passen er wel weer bij. Ik heb liever uitgewerkte submissies die bij het spel passen. Enkele voorbeelden: Random Characters / Strangers and Freaks Drugs dealen / Drugs delivery / Drugs Wars Gang Wars Kill targets / Assassinations Exotic Exports Empire Buildings Over het algemeen zitten in de bovenstaande submissies ook wat meer actie. Vandaar dat ik ze liever heb. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 30 januari 2016 Rapport Geplaatst: 30 januari 2016 Vond de gang wars eigenlijk heel vervelend. Vooral omdat het MOEST, en ook omdat je eigenlijk alles moest veroveren, omdat je anders iedere keer snel aan de slag moest. Nee gang wars vond ik niets. Collectibles zijn simpelweg traditie; vond het nooit leuk, maar hoorde wel bij het spel. Reageren
PrioX Geplaatst: 30 januari 2016 Rapport Geplaatst: 30 januari 2016 Gang Wars in San Andreas vond ik ook niet zo leuk. Vond het ook aardig vervelend als ik ergens mee bezig was en de melding kreeg dat er een gebied aangevallen werd. Je werd gewoon gedwongen om jezelf ermee bezig te houden. Datzelfde had ik ook bij de Empire Buildings in Vice City Stories. De Gang Wars in The Lost and Damned vond ik wel leuk. Wat meer actie en de gebeurtenissen waren unieker. Die hadden er van mij ook wel wat meer in mogen zitten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.